جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ همایش وحدت و تمدن نوین اسلامی

حوزه/ معاون امور فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: موضوع وحدت باید به لحاظ علمی پیاده سازی شود تا بتوانیم زمینه ای برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمود نبویان امروز در همایش وحدت و تمدن نوین اسلامی که در سالن قدس مجتمع آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: مسئله وحدت و تقریب میان مذاهب اسلامی، آموزه ای است که در کتاب و سنت بر آن تأکید بسیاری شده است.
وی ابراز داشت: سنت نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه طاهرین(ع) بر وحدت است و امروز دشمن نیز متوجه شده که اگر بتوانیم به وحدت برسیم و پرچم اسلام را بر افراشیم، به نتیجه رسیده و به همین دلیل بر روی تفرقه میان شیعه و سنی سرمایه گذاری نموده و شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی را راه اندازی نموده است.
معاون امور فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان ساخت: ما در این همایش از اساتید سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم دعوت به عمل آوردیم تا این درخواست را مطرح نماییم که موضوع وحدت باید به لحاظ علمی پیاده سازی شود تا بتوانیم زمینه ای برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین نبویان در پایان، پیام حضرت آیت الله نوری همدانی به همایش وحدت و تمدن نوین اسلامی را قرائت کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha