یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1137874
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
میناب

حوزه/ همایش تقریب مذاهب با سخنرانی حجت‌الاسلام محمود تبار و فرماندار شهرستان میناب و طلاب و مبلغین و علمای اهل سنت در سالن اجتماعات فرمانداری بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، همایش تقریب مذاهب با سخنرانی حجت‌الاسلام محمود تبار و فرماندار شهرستان میناب و طلاب و مبلغین شیعه و علمای اهل سنت در سالن اجتماعات فرمانداری بندرعباس برگزار شد.

در این همایش حجت‌الاسلام محمود تبار اطهار کرد: کار نظام سلطه تفرقه و اختلاف بین مسلمانان است و ساکت نمی نشیند و برای هدفش هزینه می‌کند برای اختلاف بین شیعه و سنی از خواسته های اصلی او برای رسیدن به اهدافش می باشد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ریشه در وحدت دارد و اگر این وحدت در تمامی عرصه از جمله وحدت شیعه و اهل سنت نبود انقلاب پیروز نمی‌شد و ضرورت مهم حفظ وحدت در نظام اسلامی است.

سخنران همایش تقریب در میناب ادامه داد: امنیت یکی از برکات انقلاب اسلامی است و اصولی است که نظام اسلامی برای حفظ آرامش برای توسعه و پیشرفت در تمامی زمینه ها را برای خود ایجاد کرده است.

حجت‌الاسلام محمود تبار گفت: هرچه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد مانند حماسه مردمی راهپیمایی ۲۲بهمن امسال، دشمن ناامید تر می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha