جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید سیف‌الله موسوی - مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب استان کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر گیلانغرب، با بیان این که ایران اسلامی، امروز از امن ترین کشورهای دنیاست، گفت: تا زمانی که ملت ایران پشتیبان ولایت فقیه است، هیچ کشوری نمی تواند تعرضی به ایران داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام سید سیف‌الله موسوی، امروز در جمع طلاب و روحانیون کرمانشاهی، اظهار داشت: یکی از ضروریات زندگی بشر، وجود امنیت است که این امر مهم، زیرساخت دیگر حوزه ها محسوب می شود.

مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر گیلانغرب با اشاره به اینکه امنیت امروز ایران بی نظیر است، افزود: سراسر منطقه خاورمیانه به گونه ای درگیر جنگ و تروریسم هستند، ولی جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه نیروهای نظامی و امنیتی، در بالاترین ضریب امنیتی قرار دارد.

وی تأکید کرد: پایه ها و ارکان اصلی امنیت امروز ما را رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بنیانگذاری کردند و همین عامل، پشتوانه ای، برای استقلال کشور از دولت های بیگانه و استعمار گر شد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به ماهیت ضداستعماری انقلاب اسلامی نسبت به دیگر انقلاب ها در دنیا، گفت: در دنیا انقلاب های بسیاری به وقوع پیوسته که در حد یک منطقه خاص و برهه تاریخی خلاصه شده اند، ولی انقلاب اسلامی ایران، انقلابی عظیم بود که باعث برهم خوردن تمام معادلات بلوک شرق و غرب شد.

مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر گیلانغرب با اشاره به حمایت‌های مالی و نظامی برخی کشورها از رژیم جعلی اسرائیل، گفت: امروز دشمنانی که می بینند ملت ایران، دشمن شماره یک رژیم غاصب اسرائیل است، برای منزوی کردن جمهوری اسلامی دست از هر توطئه و ترفندی برنداشته و از دشمنی شان با ملت ایران، کوتاه نمی آیند.

حجت الاسلام موسوی در پایان سخنان خود اظهار داشت: امروز ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی، حول محور ولایت فقیه است و تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه هستند هرگز هیچ شخص و کشوری نمی تواند تعرضی به آن داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha