جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 سید محمد حسین هاشمی تهیه کننده

حوزه/ تهیه کننده و کارگردان صدا و سیما گفت: یکی از رموز مهم موفقیت مستندسازان جوان حوزوی، تاکید فراوان بر بحث آموزش مستمر و جدی است.

سید محمد حسین هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: به لطف الهی ما در بین طلاب و فضلای حوزه استعدادهای خوب هنری داریم که از آن جمله در زمینه مستندسازی برای سینما و تلویزیون است.

وی افزود: آنچه مهم است این که شرایط و بسترهای لازم برای موفقیت هر چه بیشتر این استعدادها باید فراهم شود که از آن جمله برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی است تا هر چه بهتر با فنون و تکنیک های مستندسازی آشنا شوند.

تهیه کننده و کارگردان مستند سفیران هدایت همچنین بیان داشت: البته این کار نیاز به حمایت جدی مسئولان دارد تا ان شاءالله در آینده نیز شاهد معرفی چهره های برتر مستندسازی از حوزه باشیم؛ افرادی که دغدغه دین و اخلاق و فرهنگ دارند و هم این که با تکنیک ها و روش های مستندسازی روز دنیا نیز به خوبی آشنا باشند و بتوانند بر مخاطبان خود اثرگذار باشند.

وی خاطرنشان کرد: بی شک اگر این حمایت ها به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده تداوم داشته باشد در آینده نزدیک استعدادهای بیشتری در حوزه به سمت فعالیت های هنری می روند و بهتر می توانند با نگاه و رویکرد حوزوی دست به خلق آثار ارزشمند به خصوص در زمینه مستند بزنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha