جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید رییس سازمان فرهنگ از حوزه علمیه امام رضا(ع) در گرجستان

حوزه/ ابوذرابراهیمی ترکمان رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي در ادامه سفرخود به مارنیولی گرجستان، پس از بازدید از مرکز اهل البیت(ع )،مساجد امام علی(ع) و امام حسین (ع) و امامزاده حسین لر،در حوزه علمیه امام رضا (ع) قدیمی ترین موسسه آموزش علوم دینی در این کشور حضور یافت و با رئیس،مدیران و تعدادی از طلاب دیدار و در جریان فعالیت های اجرایی و آموزشی این حوزه علمیه قرار گرفت.

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ابوذرابراهیمی ترکمان رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي روز سه شنبه(8 فروردین ماه) در ادامه سفرخود به مارنیولی گرجستان، پس از بازدید از مرکز اهل البیت(ع )،مساجد امام علی(ع) و امام حسین (ع) و امامزاده حسین لر،در حوزه علمیه امام رضا (ع) قدیمی ترین موسسه آموزش علوم دینی در این کشور حضور یافت و با رئیس،مدیران و تعدادی از طلاب دیدار و در جریان فعالیت های اجرایی و آموزشی این حوزه علمیه قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین نبیرعزیز، رئیس حوزه علمیه امام رضا (ع) گزارشی از فعالیت های آموزشی این حوزه علمیه ارائه کرد.

سپس، ابراهیمی ترکمان رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي و عضو هیئت امنای جامعه المصطفی(ص) العالمیه نیز  نکاتی را در خصوص ارتقا کیفی فعالیت های آموزشی و اقدامات فرهنگی حوزه علمیه امام رضا (ع) ارائه کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین زارع رئیس جامعه المصطفی(ص) العالمیه در گرجستان، کامرانفرد رایزن فرهنگی کشورمان در تفلیس و حسین دیوسالار مدیرکل فرهنگی ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي  نیز حضور داشتند.

حوزه علمیه امام رضا (ع) از شعب زیر نظر جامعه المصطفی (ع) العالمیه است.

ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، به منظور توسعه همکاری‌های فرهنگی و علمی و دانشگاهی و به دعوت رسمی وزیر آموزش و علوم گرجستان، به این کشور سفر کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha