شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار رایزنان فرهنگی با معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه

حوزه/ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی می تواند از ظرفیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، برای فعالیت های مذهبی و فرهنگی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام  فلاحی در دیدار کارکنان و رایزنان فرهنگی معاونت بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: جمهوری اسلامی برگرفته از مکتب اسلامی و اندیشه اهل بیت(ع) است و مایه افتخار جمهوری اسلامی ایران است که نمایندگان این سازمان در کشورهای مختلف فعالیت های فرهنگی انجام می دهند.
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: آستان مقدس یک حوزه مبارکی است که دیگر حوزه های مبارک پیرامون آن شکل گرفته است و شکل گیری حوزه های علمیه و مراکز علمی در شهر مقدس قم نشان دهنده این است که برکت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، به چه مقدار عظیم است.
وی خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، به شخصه نزد خداوند جایگاهی دارد که می تواند شفاعت کند و تمامی آثار و برکات در این شهر از برکت وجود این بانوی کرامت است.
حجت الاسلام فلاحی در ادامه با اشاره به وجود ظرفیت های مشترک آستان مقدس و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی می تواند از ظرفیت آستان مقدس برای فعالیت های مذهبی و فرهنگی استفاده کند و تعاملات دو سویه در راستای ارتقاء این فعالیت ها بیشتر شود.
معاون فرهنگی حرم کریمه اهل بیت(ع) اظهار داشت: این آمادگی وجود دارد که تمامی نمایندگان این سازمان به عنوان سفیران کریمه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، انتخاب شوند و این ظرفیت عظیم حرم بانوی کرامت می تواند دست مایه خوبی برای معرفی دین اسلام و انقلاب اسلامی باشد و فضا را برای فعالیت معرفی اندیشه ناب اسلامی فراهم کند.
انتهای پیام۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha