پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازید نماینده ولی فقیه در عراق از مدرسه علوم دینی ناصریه

حوزه/ آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده ولی فقیه در عراق از مدرسه علوم دینی ناصریه در شهر ناصریه عراق بازدید کرد و در سخنان خود در حضور اسایتد و طلاب مدرسه علوم دینی ناصریه گفت: در عصر ما که معادلات در حال تغییر است و عصر جنبش و چالش هاست، ما به عنوان روحانیون دینی و متولیان فرهنگ و تفکر جامعه اسلامی، مسئولیت بزرگی بر دوش داریم و باید این جنبش را به سمتی سوق دهیم که مورد رضایت خداوند تبارک و تعالی و پیامبر اکرم (ص) باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده ولی فقیه در عراق از مدرسه علوم دینی ناصریه در شهر ناصریه عراق بازدید کرد.

آیت الله حسینی در سخنان خود در حضور اسایتد و طلاب مدرسه علوم دینی ناصریه گفت: در عصر ما که معادلات در حال تغییر است و عصر جنبش و چالش هاست، ما به عنوان روحانیون دینی و متولیان فرهنگ و تفکر جامعه اسلامی، مسئولیت بزرگی بر دوش داریم و باید این جنبش را به سمتی سوق دهیم که مورد رضایت خداوند تبارک و تعالی و پیامبر اکرم (ص) باشد.

وی افزود: تمامی کسانی که اسلام را دوست دارند و به آن توجه دارند، امروز باید به بار مسئولیت خود را به دوش کشد و مردم را برای بازگشت به معارف اسلامی آگاه سازد تا این مسئولیت تنها اختصاص به روحانیون دینی نداشته باشد؛ چرا که اگر در این خصوص غفلت کنیم، فرصت لازم را در نشر اسلام حقیقی از دست خواهیم داد و در مقابل خداوند و پیامبرش مقصر خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در عراق، از بازدید مدرسه علوم دینی ناصریه، طلاب و التزام آنان به درس و تبلیغ ابراز خشنودی کرد و ضمن ستودن نقش مهم جویندگان علم،گفت: جوینده علم در دست گیری و راهنمایی مردم به راه درست نقش بزرگی دارد.

آیت الله محمد ناصری از علمای شهر ناصریه عراق طی سخنانی در این دیدار گفت: طلاب علوم دینی نقش نقش مهم و مسئولیت بزرگی بر عهده دارند و شایستگی این را دارند که مسئولیت ها را به عهده گیرند.

وی از نقش بزرگ و پدرانه آیت الله خامنه ای و حمایت مداوم و مستمر ایشان از مدرسه علوم دینی تشکر و قدر دانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha