سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی- رئیس بسیج طلاب قزوین

حوزه / حجت الاسلام مصطفایی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی در مرحله اول به مدیران توانمند، متخصص، کاردان و با روحیه انقلابی نیاز دارد، در این صورت می‌توان به بهبود اقتصاد کشور امیدوار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین که در سالن اجتماعات این سازمان برگزارشد، ضمن تبریک سال جدید به نامگذاری امسال رهبری معظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره وگفت: شعار سال جاری، شعاری محوری و اصلی است و قطعا مورد توجه همه نهاد‌ها و دست اندرکاران است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین افزود: رهبر معظم انقلاب با  بیان نام سال با عنوان اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید ملی مهمترین اهداف سال جدید را مشخص نمودند.

این فعال فرهنگی ادامه داد: با توجه به تاکیدات پیاپی مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی باید دانست که اقتصاد مقاومتی یک  مجموعه ای است که اگر بخواهد تخقق یابد باید درست پیاده شود و بسترها و زمینه های آن فراهم آید.

وی اظهارکرد: تحقق اقتصاد مقاومتی در مرحله اول به مدیران توانمند، متخصص، کاردان و با روحیه انقلابی نیاز دارد، در این صورت می‌توان به بهبود اقتصاد کشور امیدوار شد.

حجت الاسلام مصطفایی تصریح کرد: امام خامنه ای در بیانات فرمودند که از وضعیت مردم خبر دارند و مشکلات آنان را همواره رصد کرده اند، ایشان لازم دانستند که مدیران در رفع مشکلات معیشتی اندیشه کنند و مهمترین کلید برای رفع معضلات را مدیریت جهادی دانستند.

وی به موضوع اشتغال جوانان و معیشت مردم نیز اشاره و بیان داشت: معیشت واشتغال جوانان یکی از مشکلات امروز احاد ملت بوده که باید مورد توجه جدی مسئولین قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین به شروع سال جدید هم پرداخت وعنوان داشت: در سال جدید تلاش نمایید که با توکل به خدا بتوانیم با وحدت و صمیمیت کارها و برنامه ها را با نشاط جدی انجام دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha