جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام حاجی صادقی

حوزه/همایش تقدیر از ارکان گردان ها و اعضای شورای پایگاه های تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه السلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، در این همایش حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی جانشین ولی فقیه در سپاه، با تبریک فرا رسیدن فصل بندگی که با ماه رجب آغاز و با عید فطر به اوج خود می رسد، روحیه جهادی و انقلابی را از نیازهای بسیار مهم و سرنوشت ساز حوزه علمیه دانست و شاخصه روحیه جهادی و انقلابی را خلاصه شدن در فرهنگ بسیجی و توجه به منویات مقام معظم رهبری دانست.

وی افزود نظام ولایی یعنی تحقق یافتن حکومت دین به وسیله ی خلیفة الله ،لذا با صراحت می گوییم تمرّد از ولی فقیه شرک است و ولی فقیه را مبیّن حکم الله می دانیم.

جانشین ولی فقیه درسپاه با مردود دانستن سخن برخی از افراد که می گویند "یا خدا یا مردم" اظهار داشت قرآن و دین به ما می گویند " خدا با مردم" و این همان مردم سالاری دینی است که در حکومت ولایی تحقق پیدا می کند و اکنون در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به بهترین نحو تجسم پیدا کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در ادامه یاد آور شد کسانی که نسبت به ولایت تبعیت علی الاطلاق ندارند ودر قول وعملشان بر خلاف نظر رهبری عمل می کنند حق پذیرش مسئولیت در حکومت دینی ونظام ولایی را ندارند.

وی در ادامه با تاکید بر این موضوع که باید سپاهی و بسیجی خرج انقلاب شود نه اینکه انقلاب را خرج خودش کند اظهار داشت:  نباید انتظار داشت که به نظام ولایی و رهبری توهین شود و ما ساکت بمانیم؛ به مراجع توهین شود و در برنامه تلویزیونی از سکولاریسم دفاع شود و ما ساکت بمانیم چرا که سکوت ما دراینگونه موارد با رسالت و روحیه بسیجی سازگاری ندارد لذا ما باصراحت اعلام می کنیم ما با اصلاح طلب سکولار نمی سازیم اما با اصلاح طلب ملتزم به ولایت فقیه مشکلی نداریم.

جانشین ولی فقیه درسپاه در پایان به تبیین شاخصه های رئیس جمهور منتخب پرداخت و ولایتمداری توأم با عمل، روحیه خدمتگزاری و نوکری نسبت به مردم و دوری از تجمل گرایی را از مهمترین شاخصه های رئیس جمهور منتخب برشمرد.

خاطر نشان می شود: درابتدای این همایش حجة الاسلام و المسلمین طیبی فر فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق علیه السلام با عرض خیر مقدم، ضمن بیان گزارشی از وضعیت مطلوب گردان های امام حسین علیه السلام و رزمایش ولایت 2 که در آخر سال 1395 با حضور گسترده بسیجیان گردان های امام حسین علیه السلام برگزار شد از تشکیل و تجهیز گردان امداد و نجات و انجام دوره های آموزشی این گردان که مورد تاکید نماینده محترم ولی فقیه در سپاه است، خبر داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha