پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین، گفت: حفظ وحدت و اتحاد و هوشیاری همه اقشار مردم در برابر توطئه های دشمنان و حضور یکپارچه در صحنه های مهم انقلاب همواره از تاکیدات حضرت امام و رهبر معظم انقلاب است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، پیش از ظهر امروز در جلسه مسئولین حلقه های صالحین طلاب مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان برگزار شد، به برگزاری منظم جلسات حلقه های صالحین اشاره کرد و اظهار داشت: حلقه های شجره طیبه صالحین سپاه بهترین مکان برای بروز خلاقیت ها و ابتکارات بسیجیان در حوزه های مختلف است.

وی با بیان این که خوشبختانه امروز حلقه های صالحین توانسته در سطح کشور، جامعه و مردم را در برابر هجمه های دشمن، بیمه کرده و موجب روشنگری آنان شود، گفت: برگزاری حلقه های صالحین موجب رفع شبهات می شود که  تلاش شده است تا از اساتید مجرب در حوزه های مختلف استفاده شود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین در ادامه بر ضرورت هوشیاری بیشتر مردم در برابر توطئه های دشمنان تأکید کرد و گفت: امروز بصیرت و هوشیاری مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار این انقلاب، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی معتقد بود که همان گونه که انقلاب اسلامی با وحدت کلمه و همبستگی ملت شریف ایران محقق شد، ارزش‌ها و دستاوردهای این انقلاب نیز با وحدت و یکپارچکی حفظ شود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین ادامه داد: با یادآوری بصیرت و هوشیاری ملت ایران و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب در عرصه های گوناگون باید همیشه در برابر توطئه و ضربه دشمن آگاه باشیم.

حجت الاسلام مصطفایی، در پایان سخنان خود، به ضرورت پرهیز از اختلاف و تفرقه و همچنین حفظ وحدت در میان مردم اشاره کرد و گفت: وحدت زمانی نمایان می‌شود که  همراه و همصدا در کنار یکدیگر باشیم و از اختلاف و تفرقه دوری نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha