جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عزاداری فاطمی در بیت آیت الله باریک بین

حوزه / حجت الاسلام شعبانی تصریح کرد: در طول تاریخ هر چند در رابطه با شخصیت والای حضرت زهرا (س) کتاب های بسیار نوشته شده، اما هنوز نتوانسته اند قطره ای از اقیانوس وجودی آن حضرت را به رشته تحریر در آورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رسول شعبانی، در مراسم عزای فاطمی که در بیت آیت الله باریک بین، با حضور نماینده ولی فقیه در قزوین، مدیر حوزه علمیه استان، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی از طلاب، اساتید و اقشار مختلف مردم برگزارشد، بر ضرورت معرفی ابعاد شخحصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) به جهانیان تاکید کرد و اظهار داشت: شناخت ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س) وظیفه همه مسلمانان است.

وی افزود: امت اسلامی باید روش زندگانی آن حضرت را الگو و سرمشق خود قرار دهند و آرمان عدالت خواهی، مبارزه با ظلم و تاریکی ها و گسترش مهر و محبت و حفظ کرامت انسانی آن بزرگ بانو را با شناخت دنبال کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد:  حضرت زهرا(س) روح آموزش و پرورش اسلامی را در مهد عفت و کانون تقوای خانوادگی به پسران و دختران خود آموخت که پرورش انسان های بزرگی همچون امام حسن(ع)، امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) نمونه های بارز آن در طول تاریخ هستند.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س) بانویی است که نه تنها شیعیان ارادت قلبی به آن حضرت دارند، بلکه با توجه به شخصیت والای ایشان، پیروان دیگر ادیان نیز محب دردانه رسول الله(س) هستند.

حجت الاسلام شعبانی تصریح کرد: در طول تاریخ هر چند در رابطه با شخصیت والای حضرت زهرا(س) کتاب های بسیار نوشته شده، اما هنوز نتوانسته اند قطره ای از اقیانوس وجودی آن حضرت را به رشته تحریر در آورند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha