جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون امور طلاب حوزه قزوین از اعزام حوزویان قزوین به اردوی راهیان نور خبر داد.

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: امسال اساتید مدارس علمیه و نخبگان حوزه علمیه قزوین، به همراه خانواده های خود به اردوی راهیان نور و یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس اعزام می شوند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی، امروز در جلسه هماهنگی اعزام طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین به یادمان های هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: حرکت ارزشمند و معنوی میلیون ها زائر در قالب عملیات فرهنگی راهیان نور، پاسداشت ارزش های حماسی، الهی و انقلابی هشت سال دفاع مقدس می باشد.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: این حرکت پشتوانه محکمی است که با تقویت آن می توان به انتقال تاریخ  فرهنگی دفاع مقدس به نسل آینده را به خوبی ترویج داد.

وی با بیان این که برنامه راهیان نور، نوعی ادای دین به حماسه آفرینان دفاع مقدس است، گفت: روزهای پایداری و دفاع از نسل و ناموس این آب و خاک را نباید فراموش کرد و آن هایی که  راهی بازدید از سرزمین های نورانی می شوند، در واقع دارند پا به خاکی می گذارند که  نماد پایداری ملت هستند.

حجت الاسلام صفی خانی از اعزام نخبگان و اساتید حوزه به  یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس خبر داد و بیان داشت: امسال اساتید به همراه خانواده های خود به سرزمین های نورانی اعزام شده و در مدت 5 روز از مناطق عملیاتی شلمچه، هویزه، طلاییه، فکه، معراج شهدا، اروندرود، و چزابه، بازدید خواهند نمود.

یادآوری می شود، کاروان راهیان نور حوزه علمیه قزوین، 26 اسفند به یادمان‌های دفاع مقدس اعزام می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha