جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رونمایی از تمبر طلبه شهیده رقیه رضایی، تندیس و دو کتاب احرام و نوعروس

حوزه / درمراسم کنگره ملی شهیده طلبه رقیه رضایی و با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، از کتاب، نماهنگ و تمبر یادبود این شهیده رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، در حاشیه کنگره ملی طلبه شهیده رقیه رضایی که پیش از ظهر امروز با حضور دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و به میزبانی قزوین برگزار شد، از دو کتاب احرام و نوعروس که به همت اداره ‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین منتشر شده است، رونمایی شد.

همچنین رونمایی از تمبر شهیده رقیه رضایی و تندیس نمادین، از دیگر برنامه‌های جانبی در این کنگره بود که با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت گرفت.

سرهنگ مهدی طاهرخانی، مدیر کل بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزشهای دفاع مقدس قزوین در حاشیه این مراسم به خبرنگار حوزه گفت: همه مسئولین نسبت به  شهدا  وظیفه بسیار خطیری دارند که باید امروز تلاش نماییم تا ارزش های والای شهدا در جامعه ترویج داده شود.

وی افزود: دشمنان همواره برای ضربه زدن به  کیان خانواده و ارزش های مقدس اسلامی، از هیچ اقدامی به خصوص در قالب امور فرهنگی و شبکه های مجازی فروگذار نکرده و از این رو، باید هوشیار باشیم.

مدیر کل بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزشهای دفاع مقدس قزوین، خاطرنشان کرد: امروز مردم همیشه بیدار و زنان جامعه اسلامی، با  آگاهی لازم، افکار شوم دشمنان را نقش بر آب می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha