جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نشست مدیر و اساتید وکادر علمی مدرسه علمیه فاطمیه خواهران قزوین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه قزوین گفت: ماه رجب از ماه های پربرکت و بافضیلتی است که بسیار بر بهره مندی از آن توصیه شده و برکات فراوانی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم مددخانی در نشست  اساتید و کادر علمی مدرسه علمیه فاطمیه خواهران قزوین، که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزارشد، ضمن تبریک سال جدید و فرارسیدن ماه پرفضیلت رجب، به بهره مندی بیشتر در این ماه اشاره کرد و اظهار داشت: ماه رجب ماه رحمت و مغفرت به این معنا است که رحمت الهی و بخشش خداوند متعال شامل حال بندگان شده و ملائکه به زمین آمده و با توجه به ملکوت و فضای رحمت این ماه، گناهان زودتر بخشیده می شود.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه قزوین خاطرنشان کرد: باید از تاثیر این ماه و دیگر ماه هایی نظیر شعبان و ماه مبارک رمضان را به صورت ویژه برای آحاد مردم به خصوص نسل نوجوان وجوان در جامعه توسط شما اساتید ومبلغین تبیین شود.

وی به ارتباط بیشتر کادر علمی با طلاب حوزه علمیه اشاره و بیان داشت:  توجه به مسائل علمی وهمچنین اساتید قبل از درس مطالعه داشته و با جدیت کارها را دنبال نمایند؛ همچنین ارتباط استاد با محصل باید ارتباطی اخلاقی و رفتاری نیکو، با محبت باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha