یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عباس نظری

حوزه / معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: دشمن در تلاش است که به باورها و ارزش های اسلامی نفوذ جدی نماید و در این راستا باید هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس نظری در نشستی با جمعی از طلاب و ائمه جماعات فعال مساجد شهرستان قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزارشد، به مسئله نفوذ دشمن در لایه های مختلف کشور اشاره و با تأکید بر ضرورت توجه  جدی همگان به ویژه مسئولان به این مسئله، اظهار داشت: همه ما در برابر این هجمه فرهنگی دشمنان به  باورهای انقلابی و اسلامی، مسئول هستیم و باید با آن مقابله کنیم.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان این که با توجه به جایگاه و نقش نظام اسلامی ضرورت حفظ این ودیعه الهی ضروری است، گفت: دشمنان اسلام پیوسته در میان جوانان فعالیت کرده و با ایجاد شبهه، انحرافاتی که می خواهند را القاء می کنند، در صورتی که همین جوانان ما در خانواده مسلمان و مکتبی متولد شده و دارای فطرتی پاک وخدایی هستند.

وی افزود: امروز گرد و غبار شبهات دشمنان در حال برنامه ریزی برای به تسخیر در آوردن فکر و روح جوان ایرانی است که  وظیفه شما ائمه جماعات و روحانیون حوزه های علمیه در این عرصه حساس و خطیر است.

حجت الاسلام نظری اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل تغییرات  وسیعی که  در جهان رخ داده و هزینه های وسیعی که  در جهان رخ داده حمله نظامی دیگر جوابگو و مقرون به صرفه نیست و بنا براین به  شیوه های نوینی را جهت نفوذ و کنتر ل ملت ها طراحی کرده اند که  نمونه آن سرمایه گذاری بر روی افراد و راه اندازی و مدیریت  نامحسوس فناوری ها و رسانه های نوین ارتباطی است که  باید در این مورد توجه جدی شود.

وی به وظیفه خطیر امروز روحانیت در جامعه بیان داشت: ملت ایران هیچ گاه پیوند خود را با روحانیت قطع نکرده و نخواهد کرد، چرا که امروز روحانیت به عنوان پشتوانه محکم در برابر همه توطئه های دشمنان است و این پیوند همیشه ناگسستنی است.

وی اظهار کرد: شما روحانیون جوان که ارتباط بیشتری با نسل نوجوان و جوان دارید باید بتوانید برنامه های فرهنگی، تربیتی و دینی برای این نسل انجام داده تا در برابر هجمه های شوم و تخریبی دشمنان واکسینه شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha