جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانواده های شهدای بحرین

حوزه/ احکام قضایی صادر شده علیه پدران شهدا جنایتی است که به پرونده جنایت های آل خلیفه افزوده می شود و این احکام در حالی صادر شده که قاتلان شهدا آزادانه و بدون مجازات و پیگرد قانونی در حال زندگی هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه ای احکام قضایی صادر شده علیه دو پدر شهد و یک مادر شهید در بحرین را محکوم کرد و آن را حمله برنامه ریزی شده به خانواده های مصیبت دیده شهدا توصیف کرد در حالی که قاتلان شهدا آزاد هستند.

در این بیانیه آمده: حکم های صارد شده توسط دادگاه آل خلیفه احکامی ناپاک و نامشروع هستند که طبق آنها جواد الشیخ پدر شهید علی الشیخ و مکی ابوتاکی پدر شهید محمود ابوتاکی به مدت سه سال محکوم به حبس شده اند و مادر شهید علی المشیمع نیز به یک سال زندان محکوم شده است و این احکام گواه دیگری بر حرمت شکنی ها و جنایت های رژیم آل خلیفه و فقدان عدالت و قانون در بحرین می باشد.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین همچنین احضار تعدادی از پدران شهدا و فعالان انقلابی توسط نیروهای امنیتی را محکوم کرد و گفت: این احضارها حملات برنامه ریزی شده علیه خانواده های شهدا و فعالان انقلابی می باشد.

در همین راستا جریان الوفاء بحرین نیز با صدور بیانیه ای نظام آل خلیفه را نظامی صهیونیستی سعودی قلمداد کرد که از مزدوران خارجی برای کشتار و سرکوب مردم خود استفاده می کند و به جای احقاق حقوق پدران شهدا و قصاص قاتلان شهدا، پدران شهدا را زندانی می کند.

در این بیانیه آمده: احکام قضایی صادر شده علیه پدران شهدا جنایتی است که به پرونده جنایت های آل خلیفه افزوده می شود و این احکام در حالی صادر شده که قاتلان شهدا آزادانه و بدون مجازات و پیگرد قانون در حال زندگی هستند.

جریان الوفاء افزود: علت انتقام جویی رژیم از خانواده های شهدا این است که شهدا و خانواده های آنها در کنار مردم ایستادند و خواستار مجازات قاتلان فرزندان خود شدند و کشتار فرزندان خود را جنایتی از سوی نظام آل خلیفه و با حمایت آمریکا و انگلیس دانستند و البته این جنایت ها تاثیری جز افزایش ایستادگی و مقاومت مردم در پی نخواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha