جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انقلاب بحرین

حوزه/ تجمع مردمی در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم در منطقه الدراز همچنان ادامه دارد و با افزایش تعداد شهدا، اعتراضات مردمی در سراسر بحرین شکل تازه تری به خود گرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، 298 روز پیش در پی سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم و تصمیم نظام آل خلیفه برای محاکمه این روحانی مبارز، مردم انقلابی بحرین در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم تجمع کردند و همزمان با این تجمع، منطقه الدراز مورد محاصره امنیتی شدید نیروهای امنیتی آل خلیفه واقع شد و این محاصره ظالمانه تا کنون ادامه دارد.

تجمع کنندگان در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم روز گذشته در ادامه اعتراض های خود به ظلم و ستم آل خلیفه و حمایت های خود از مسیر انقلاب و شیخ عیسی قاسم، تصاویری از شیخ عیسی قاسم و شهدای انقلاب همچون شهید مصطفی حمدان را در دست گرفتند و شعارهایی در مخالفت با رژیم آل خلیفه سر دادند.

شهید مصطفی حمدان جوانی است که به تازگی در حمله نیروهای مسلح به تجمع مردمی الدراز و شلیک مستقیم گلوله به شهادت رسید و یک هفته پس از شهادت وی، خانواده حمدان روز گذشته موفق شدند پیکر مطهر وی را دفن کرده و به خاک بسپارند، مراسمی که با حضور چشمگیر مردم همراه بود.

به طور همزمان مراسم بزرگداشتی نیز در منطقه نویدرات برای چهلم شهادت شهید عبدالله العجوز برگزار شد، و او نیز از جوانانی است که به دست نیروهای امنیتی آل خلیفه و در جریان حمله به منزل وی به شهادت رسید.

مردم منطقه های معامیر، عکر، شهرکان، سنابس، ابوصبیع و شاخوره نیز با در دست داشتن تصاویر شهدا و سر دادن شعارهای انقلابی به خیابان آمده و خواستار سرنگونی رژیم آل خلیفه شدند و پس از آن نیروهای امنیتی به مردم حمله ور شده و این تظاهرات ها را سرکوب کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha