جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد

حوزه/ حضرت زینب(س)در مجلس یزید آن چنان سخن گفت که همه را به تعجب وادا داشت و با سخنرانی خود دشمن را رسوا، اهداف پلید آنها را خنثی و پیام عاشورا را به همه عالم رساند.

به گزارش خبر نگارخبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد در سالروز وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) که پیش از ظهر امروز در مدرسه امیر المومنین(ع) قم برگزار شد گفت: حضرت زینب(س) متولد سال 5 یا 6 هجرت است و از جمله زنان صحابی است، چون پیامبر خاتم(ص) را درک کرده است.

این استاد حوزه عنوان کرد: عقیله بنی هاشم منتسب به 5 تن آل عبا بوده است و دشمن هم به این درجه و موقعیت اعتراف داشته است، این موقعیت نشان دهنده اعلی درجه است.

سخنران این مراسم ابراز داشت: در جایگاه حضرت زینب(س) همین اندازه بس که مادر او حضرت صدیقه طاهر(س)، پدر ایشان امیر المومنین(ع) و دارای علم لدنی، موهبتی و خدایی است.

وی افزود: حضرت زینب(س) مصیبت های زیادی دیده اند، مادر شهید، خواهر شهید، مادر شهداء و بعد از عاشورا هم حوادث سنگینی برای ایشان پیش آمده، ولی با وجود همه مصیبت، گلایه و شکوائیه نکرد، و لب به اعتراض باز ننمود، صبر و تحمل کرد و صبر را از خود شرمنده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد گفت:  حضرت زینب(س)در مجلس یزید آن چنان سخن گفت که همه را به تعجب واداشت  و با سخنرانی  خود دشمن را رسوا و اهداف پلید آنها را خنثی و پیام عاشورا را به همه عالم رساند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha