پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام پورمحمدی - مراغه

حوزه/ نماینده مردم آذربایجان شرقی خواستار تسریع در خدمت رسانی به سیل زدگان استان و تلاش برای مشخص کردن سرنوشت مفقودین این حادثه شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی پورمحمدی، به مناسبت جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سیل شهرستان های آذرشهر و عجب‌شیر آذربایجان شرقی، در پیامی، خواستار تسریع در خدمت رسانی به سیل زدگان و تلاش برای مشخص کردن سرنوشت مفقودین این حادثه شد.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری ضمن اظهار همدردی با خانواده های مصیبت دیده این حادثه، خاطرنشان کرد: رویداد ناگوار جاری شدن سیل در برخی از شهرهای استان و داغدار شدن عده ای از عزیزان به ویژه در شهرستان های آذرشهر و عجبشیر موجب تأثر گردید و در این حادثه تاسف بار گروهی جان به جان آفرین تسلیم نموده و تعدادی هنوز مفقود هستند و از سرنوشتشان خبری نیست و جمعی از اهالی استان متضرر شده اند.

وی با تقدیر از زحمات مسئولین ذیربط و ارگان های مربوطه، افزود: مصرانه از عزیزان پیگیر قضیه و مسئولین استان درخواست می کنم جهت پیدا نمودن مفقودین و جبران خسارت های مالی، بازسازی و ترمیم خرابی های به وجود آمده اهتمام جدی داشته باشند.

 حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی در پایان تصریح کرد:  تعاون و همکاری مومنین و مساعدت آنان نیز موجب جلب رضایت حضرت احدیت خواهد بود .

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha