چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
سیل در آذربایجان

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای آذربایجان شرقی، در پی حادثه سیل در استان های آذربایجان شرقی، غربی، کردستان و اردبیل، با تسلیت به خانواده های جان باختگان این حادثه غم انگیز، خواستار تسریع در یاری رساندن مسئولان به آسیب دیدگان شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای آذربایجان شرقی، در پی حادثه سیل در استان های آذربایجان شرقی، غربی، کردستان و اردبیل، با تسلیت به خانواده های جان باختگان این حادثه غم انگیز،خواستار تسریع در یاری رساندن مسئولان به آسیب دیدگان شدند تا مرهمی بر رج ها و آلام آنان باشد.

متن بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای آذربایجان شرقی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر حادثه سیل در استان های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان و اردبیل موجب اندوه فراوان گردید، این رویداد غم انگیز قلب ها را مجروح و دل ها را داغ دار نمود.

با تاثر فراوان این حادثه اندوه بار را به داغ دیدگان که در غم جانکاه عزیزانشان به عزا نشسته اند تسلیت عرض نموده و برای جان باختگان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و آرامش مسالت می نماییم و از مردم نوع دوست و با کرامت منطقه و مسئولین می خواهیم در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای بدون هیچ تاخیر و سسیس در ادای وظیفه، به یاری آسیب دیدگان بشتابند تا مرهمی بر رنج ها و آلام آنان باشد.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای

استان آذربایجان شرقی درحوزه علمیه قم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha