چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ تجلیل از مبلغان طرح آرامش بهاری نوروز ۹۶/حجت الاسلام و المسلمین محمدی

حوزه/ انتخابات پیش رو یکی از بزرگترین رویدادهای اجتماعی سیاسی است که از مظاهر مردمسالاری دینی است که حوزه ها و طلاب باید مردم را دعوت به حضور حداکثری در این حرکت فراگیر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین محمدی در مراسم تجلیل از مبلغات برتر طرح آرامش بهاری که در قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت فرصت ها تبلیغی خاطر نشان ساخت: طلاب و مبلغان باید قدر دان فرصت های تبلیغی باشند که در سایه نظام اسلامی تمام موانع برداشته شده و امروز  به راحتی هر نوع برنامه را بخواهیم می توانیم انجام دهیم.

وی با اشاره به فعالیت های تبلیغی سازمان اوقاف در طول سال خاطر نشان ساخت: برنامه های فرهنگی و تبلیغی سازمان،  فناوری تبلیغ معارف اهل بیت علیهم السلام در طول سال است؛ لذا  استفاده هرچه بیشتر از این ظرفیت ها  نیازمند فکر است ما چگونه از این فرصت استفاده کنیم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: طرح آرامش بهاری باید چهار فصلی باشد؛ چرا که در طول سال به خاطر آب و هوا به تعدادی از امامزادگان رفت آمد وجود ندارد؛ اما بعد از مدتی هوا مناسب خواهد بود و مسافران خواهند رفت.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی مبلغین یادآور شد: طلاب باید روحیه جهادی و انقلابی را داشته باشند؛ چرا که هر مبلغی با روحیه جهادی رفته موفق بوده  و هرچه مدیریت این چنین بوده آثار آن دیده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی با اشاره به وظیفه طلاب در قبال شعار سال ابراز داشت: شعار تنها با نظارت و پیگیری یا دستور و ابلاغ  محقق نمی شود؛ بلکه باید طلاب در این امر پیگیر مطالبات رهبری  باشند و در عرصه های مختلف اصرار بر تحقق این امر داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف گفت: در حفاظت از نعمت وجودی امامزادگان باید مواظب بود تا دچار خرافات و اقدامات مخرب نشود و با عنایت امام زادگان این ظرفیت ها روز به روز بیشتر شده است.

وی گفت: انتخابات پیش رو یکی از بزرگترین رویدادهای اجتماعی سیاسی است که از مظاهر مردم سالاری دینی است که حوزه ها و طلاب باید مردم را دعوت به حضور حداکثری در این حرکت فراگیر کنند؛ چرا که موجب استحکام نظام و قدرت فوق العاده در مقابل دشمنان اسلام خواهد بود. و همچنین مردم را در جهت انتخاب فرد اصلح یاری کنند؛ خود این امر حجت شرعی دارد که امانت خدا را به چه کسی می سپاریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha