پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دوره های قرآنی

حوزه/ کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان، از برگزاری دوره‌های تابستانی قرآن و حدیث در حوزه علمیه خوزستان خبرداد و گفت: إن‌شاءالله این دوره‌ها پس از امتحانات پایانی طلاب برگزار می‌شوند.

حجت الاسلام عباس منصوری، کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره‌های تابستانی قرآن و حدیث در حوزه علمیه خوزستان، اظهار داشت: این دوره از سوی معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان، ویژه طلاب مدارس علمیه در کلیه سطوح برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رشته‌های این دوره‌های قرآنی، گفت: «زیباخوانی و حفظ موضوعی»، «تربیت معلم»، «حفظ و معارف»، «تفسیر اجمالی»، «مهارت‌های بیان تفسیر» و «ارتقاء سطح تلاوت طلاب قاری» رشته‌های دوره‌های تابستانی قرآن و حدیث حوزه علمیه خوزستان می‌باشند.

حجت الاسلام منصوری، مهلت ثبت‌نام دوره‌های تابستانی قرآن و حدیث را ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام کرد و افزود: طلاب می‌توانند با مراجعه به سایت «مدیریت قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه» مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند که إن‌شاءالله پس از اتمام امتحانات پایانی مدارس علمیه سطح کشور، برگزار می‌شوند.

کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در پایان با اشاره به جایگاه ویژه حوزه علمیه خوزستان در تربیت طلاب حافظ و قاری قرآن، اظهار داشت: مدیریت حوزه استان با اتخاذ رویکردی جدید در زمینه تربیت طلاب قاری، موفق شده تعداد بسیار زیادی حافظ کل و چند جزء پرورش دهد که امید است سال به سال با افزایش چشم‌گیر آمار طلاب حافظ و قاری، به مکتب تشیع خدمت کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha