شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی امام جمعه تاکستان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: شهید مطهری قبل و پس از پیروزی انقلاب، نقشی بی بدیل و منحصر به فرد در هدایت افکار جوانان داشت و یکی از بزرگترین متفکرانی است که در عصر خود با انحرافات فکری مقابله می کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در مراسم بزرگداشت استاد شهید مطهری که در مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان برگزار شد، به ابعاد شخصیتی این دانشمند انقلابی و حوزوی پرداخت و گفت: شهید مطهری، دانش آموخته مکتب اهل بیت(ع) بود و توانست در تهذیب، بندگی خدا، کسب علم، معرفت، بینش و بصیرت و از همه مهم تر، در نشر علم خود زبان زد خاص و عام شود.

نماینده ممردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شهید مطهری به عنوان یک عالم روحانی به دیده‌بانی شرایط زمان خود می‌پرداخت، ابراز داشت:  امروز باید اساتید حوزه و دانشگاه در جامعه به مانند شهید مطهری گام بردارند، که  هیچ خدمتی در این دنیا بالاتر از فراگیری علم نیست .

وی افزود: دو اثر از شهید مطهری به نام های داستان راستان و اصول فلسفه، یکی در اوج علمی و دیگری در اوج سادگی کاربرد دارد که کتاب داستان راستان ایشان در همان سال چاپ اول کتاب سال شناخته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با بیان این که علم و دانش شهید مطهری، ضمن به روز بودن، بسیاری از نیازهای علمی جامعه را بر طرف کرد، گفت: استاد مطهری در بصيرت بخشی و ارتقای بينش جامعه شخصيت کم نظيری بود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود به برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت اشاره کرد و بیان داشت: امروز باید ضمن انتخاب فرد اصلح در انتخابات، بتوانیم در مقابل استکبار جهانی بایستیم .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha