سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مدیر اجرایی شعبه موسسه امیر بیان در یزد

حوزه / مدیر اجرایی شعبه موسسه امیر بیان در یزد گفت: همایش تبیین گفتمان انقلاب اسلامی با موضوع انتخابات، ویژه روحانیون ، طلاب و مبلغین در یزد برگزار می شود.

حجت الاسلام سید محمود هاشم پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد؛ با اعلام خبر برگزاری همایشی با عنوان تبیین گفتمان انقلاب با موضوع انتخابات در یزد ، گفت: این برنامه با حضور روحانیون، طلاب و مبلغین استان یزد برگزار خواهد شد.

مدیر اجرایی شعبه موسسه امیربیان در یزد به اهداف  اجرای این برنامه اشاره کرد و افزود: قبل از برگزاری این همایش، برای هر یک از مدارس علمیه خواهر و برادر استان یزد مبلغینی اعزام شدند تا بابت حضور پرشور در انتخابات ، ایجاد انگیزه ای در آنان ایجاد شود.

وی ادامه داد: بعد از اعزام مبلغین به مدارس و اجرای برنامه های از پیش تعیین شده، تعدادی از طلاب با میل شخصی خود برای حضور در همایش تبیین گفتمان انقلاب اسلامی ثبت نام کردند.

حجت الاسلام هاشم پور یکی از اهداف برگزاری تبیین گفتمان انقلاب اسلامی را بحث آموزش عنوان و خاطر نشان کرد: در این همایش مبلغین طرح هجرت، مدارس و شهرستان ها حضور دارند که بایستی محتوای آموزشی بسیار مناسبی در خصوص انتخابات در اختیار آنها قرار گیرد که در این همایش محتواهایی مانند محتوای جُنگ، چند رسانه ای و سخنرانی با موضوع گفتمان انقلاب اسلامی به آنها آموزش داده می شود.

مدیر اجرایی شعبه موسسه امیر بیان در یزد خاطر نشان کرد: پس از ارائه محتواهای آموزشی به شرکت کنندگان ، افرادی که تمایل به همکاری با موسسه داشته باشند را در جهت تبلیغ در روزهای باقی مانده به انتخابات و حتی بعد از انتخابات ثبت نام می کنیم.

وی با بیان اینکه با ثبت نام دوستان ، توانایی ثبت نام کنندگان را برای تبلیغ در قشرهای مختلف مردم می سنجیم برحسب توانایی فرد آنها را در قسمت های مختلف بکار می گیریم.

حجت الاسلام هاشم پور با تاکید بر اینکه مبلغان در ایام انتخابات از کاندیدای خاصی دفاع نخواهند کرد ، گفت: در این ایام مبلغان فقط به تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و بیان ملاک های رهبر معظم انقلاب برای شناخت فرد اصلح خواهند پرداخت.

مدیر اجرایی شعبه موسسه امیر بیان در یزد اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی، نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد، حجج الاسلام محمد جنتی ، مدیر موسسه امیر بیان در یزد، صالح پرور از قم به عنوان سخنرانان این همایش هستند.

وی در پایان گفت: همایش تبیین گفتمان انقلاب اسلامی با موضوع انتخابات ، 14 اردیبهشت ماه ساعت 7:30 الی 12 در دفتر حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha