جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدکارگر شورکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران یزد جبهه واقعی با دشمن را جبهه اقتصادی و فرهنگی دانست و گفت: بعضی متأسفانه در داخل کشور، پیاده نظام دشمن می شوند و در مسیر اهداف دشمن که ضربه زدن به نظام و انقلاب است حرکت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدکارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران یزد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، با تبریک اعیاد شعبانیه، در خصوص دست آوردهای ملی و بین المللی حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأیآ اظهار کرد: همه ملت ایران باید شرکت در انتخابات را به عنوان تکلیف شرعی و قانونی و حق خود دانسته و با حضور حداکثری  اصلح را انتخاب کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد تصریح کرد: باید در رأی دادن قصد قربت کرد و هر چه را که خداوند می پسندد انجام داد و نباید انسان آخرت خودش را به واسطه دنیای دیگران خراب کند .

وی ادامه داد: جبهه واقعی ما با دشمن جبهه اقتصادی و فرهنگی است، اما بعضی ها متأسفانه در داخل کشور، پیاده نظام دشمن می شوند و در مسیر اهداف دشمن که ضربه زدن به نظام و انقلاب است، حرکت می کنند.

*رئیس جمهور آینده باید راه های نفوذ دشمن به کشور را مسدود کند

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی گفت: دولت آینده باید مبارزه جدی با مفاسد اداری، مالی اقتصادی و حتی فرهنگی و سیاسی را در دستور کار خود داشته باشد، چرا که این مردم انقلاب کردند و شهید دادند تا حکومت علی (ع) و پیامبر اسلام(ص) در کشور حاکم شود، نه اینکه غربی ها به هر بهانه ای راه نفوذ به کشور را پیدا کنند.

وی افزود:  سیاست نگاه به خارج شکست خورده است و باید با رویکرد سیاست نگاه به داخل این آسیب ها برطرف شود .

مدیر حوزه علمیه خواهران یزد تأکید کرد: نباید در مقابل دشمن دست به عصا راه رفت و دولت آینده باید با نشاط و سرزنده و ترجیح دهنده مصالح ملی بر منافع شخصی و گروهی باشد .

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha