یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
معاون آموزش حوزه علمیه یزد

حوزه / معاون آموزش حوزه علمیه یزد از رقابت قریب به ۲۰۰ دواطلب در آزمون رشته های تخصصی در استان یزد خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ از برگزاری آزمون ورودی رشته های تخصصی در استان یزد، در روز جمعه 15 اردیبهشت ماه خبر داد.

معاون آموزش حوزه علمیه یزد به تعداد ثبت نام کنندگان در رشته های تخصصی مهدویت، تفسیر، حقوق و قضای اسلامی در یزد اشاره کرد و افزود:  188 نفر برای تحصیل در این سه رشته تخصصی ثبت نام کرده اند.

وی به بیان ظرفیت پذیرش افراد شرکت کننده در سه رشته تخصصی دریزد پرداخت و گفت: در رشته تخصصی مهدویت 20 نفر ، در رشته تخصصی تفسیر 20 نفر و در رشته تخصصی حقوق و قضای اسلامی 40 پذیرش خواهند شد.

حجت الاسلام حسینی پور با بیان اینکه رشته تخصصی مهدویت برای اولین سال در استان پذیرش داشته، خاطر نشان کرد: اجرای این رشته تخصصی در یزد برای اولین سال ، تعداد متقاضیان مناسبی را داشت که ان شاءالله در سال های آینده شاهد استقبال بیشتر از این رشته تخصصی در یزد باشیم.

معاون آموزش حوزه علمیه یزد به مکان و زمان برگزاری آزمون اشاره کرد و اظهار داشت: آزمون رشته های تخصصی صبح جمعه 15 اردیبشهت ماه سال جاری ساعت 9 صبح همزمان با سراسر کشور، در مسجد روضه محمدیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha