پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام نورپور

حوزه/ امام جمعه آذرشهر، شهید مطهری را شهید ایمان و عقیده دانست و بر نقش موثر معلم و راهنمای خوب در سعادت انسان تاکید کرد.

حجت الاسلام محمد نورپور امام جمعه آذرشهر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با تاکید بر جایگاه معلم در جامعه ابراز داشت: نقش معلم و راهنما در سعادت و شقاوت انسان، بسیار دارای اهمیت است، چرا که معلم و راهنمای خوب انسان را به سمت سعادت هدایت می کند.

وی ایمان و عقیده را مهم ترین ویژگی بارز شهید مطهری عنوان کرد و اظهار داشت: شهید مطهری با ایستادگی بر ایمان و عقیده ای که داشت در انقلاب اسلامی تلاش کرد و در همین راه نیز به شهادت رسید.

امام جمعه آذرشهر خاطرنشان کرد: شهید مطهری با آسیب شناسی که از جامعه آن زمان انجام داده بود، با سخنان نغز و نوشته های عمیق خود سعی در تبیین و روشنگری آن و آگاه سازی مردم داشت.

حجت الاسلام نورپور در بخش دیگری با اشاره به نقشه های شوم استکبار برای براندازی نظام جمهوری اسلامی، گفت: دشمن درصدد است انتخابات را غیر مردمی و مهندسی شده جلوه دهد تا از این طریق، مشارکت مردم در این انتخابات حساس را کمرنگ جلوه دهد.

وی نسبت به جریان نفوذ دشمن هشدار  داد و گفت : دشمن در پی نفوذ در بدنه نظام است، باید مسأله نفوذ را جدی بگیریم و مانع تحقق نقشه دشمن در این زمینه شویم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha