جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی

حوزه / عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور با شکوه مردم در صحنه انتخابات، بیعت دوباره با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهداست و انقلاب اسلامی را در برابر تهدیدات اقتصادی و سیاسی بیمه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، امروز درجمع روحانیون، ائمه جماعات، اساتید و طلاب شهرستان بویین زهرا که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزارشد،  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، بر بهره گیری از برکات ماه شعبان تاکید کرد و گفت: ماه شعبان بهترین فرصت تهذیب نفس و خودسازی است.

وی در ادامه به انتخابات 29 اردیبهشت اشاره کرد و افزود: همان طور که رهبری معظم انقلاب فرمودند، آنچه که سایه تهدید را از جمهوری اسلامی رفع می کند، حضور پرشور و باشعور قاطبه مردم در صحنه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: حضور در انتخابات علاوه بر این که یک وظیفه شرعی، اجتماعی و ملی است، پایبندی به قانون اساسی به عنوان میثاق ملت با نظام اسلامی را نشان می دهد، از این رو باید همگان برای برپایی انتخاباتی سالم، پرشور و حداکثری به معنای واقعی کلمه به میدان آمده و "جهاد کبیر" کنند تا منافع ملی بیش از پیش تأمین و حفظ شود.

امام جمعه تاکستان ادامه داد: حضور با شکوه مردم در صحنه انتخابات، بیعت دوباره با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهداست و انقلاب اسلامی را در برابر تهدیدات اقتصادی و سیاسی بیمه می کند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی، حضور مردم در انتخابات را احساس وظیفه در برابر آزمون الهی و ادای دین شرعی و وظیفه ملی دانست و ضمن تأکید بر حضور حماسی و دشمن‌شکن، خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان قسم خورده کشورمان سعی دارند با تبلیغات گسترده خود، این انتخابات را کمرنگ و بی رونق کنند، اما ملت قهرمان ایران همچون دوره‌‌های قبل تمام نقشه‌های خصمانه آنها را نقش بر آب خواهند کرد و بی‌شک انتخابات مستحکم‌ترین وسیله در مقابل سوء نیت‌ها مستکبران جهانی است.

عضو خبرگان رهبری در پایان تاکید کرد: حضور باشکوه و پرشور ملت ایران در انتخابات باعث ترس دشمنان خواهد بود و ملت انقلابی نیز درس فراموش نشدنی به دشمن خواهند داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha