شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلاممحمد همایون زرینه-امام جمعه بویین زهرا

حوزه / حجت الاسلام زرینه با تاکید بر این که مشارکت پرشور مردم در انتخابات توطئه دشمنان نظام را خنثی می کند، گفت: ملت انقلابی باید با هوشیاری در این حماسه ملی حضور یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد همایون زرینه، امروز در جمع طلاب واساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بویین زهرا بر ضرورت شرکت در انتخابات تاکید کرد و گفت:  فضای رقابتی باید پس از انتخاباتی به همدلی و رفاقت تبدیل شود،  تا کشور در مسیر توسعه و آبادانی بیش از پیش قرار گیرد.

وی با اشاره به این که  دشمنان به دنبال تفرقه انگیزی میان ملت هستند و باید تمام آحاد مردم در این زمینه هوشیار باشند، ابراز داشت: حفظ وحدت و همبستگی در برابر دشمن، حركت در مسير مقام معظم رهبري و حضور حداکثری در انتخابات از جمله تكاليف مهم ما در اين برهه از زمان است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا ادامه داد:  اگر امروز شاهدیم که اقتدار و پیشرفت ایران زبانزد خاص و عام است، ریشه در همگامی آن با آموزه های دینی و اسلامی دارد.

وی یادآور شد:  انسان در هرلحظه نسبت به حوادث روزگار عصر خود مسئول است و هرلحظه مورد آزمایش قرار می‌گیرد و اقوام گذشته در طول تاریخ بشریت این چنین بوده‌اند وامت اسلامی ایران در عصر حاضر نیز در معرض یک نوع امتحان قرارگرفته است.

حجت الاسلام زرینه در پایان با تاکید بر این که مشارکت پرشور مردم در انتخابات توطئه دشمنان نظام را خنثی می کند، گفت:  ملت انقلابی باید با هوشیاری در این حماسه ملی حضور یابند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha