شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ناصر شکريان اميري،

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران مديريت انقلابي و تفکر جهادي را لازمه حل معضلات کشور دانست و گفت: حل مشکلات امروز کشور در گرو مديريت انقلابي، برخاسته از روحيه جهادي است و تفکر انقلابي و مديريت جهادي مي تواند باور به شعار «ما مي توانيم» را در آحاد جامعه تقويت کند .

حجت الاسلام ناصر شکريان اميري، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، با گراميداشت ياد و خاطره همه شهيدان به ويژه معلم شهيد مرتضي مطهري و تبريک هفته معلم اظهار داشت: استاد شهيد مرتضي مطهري نمونه کامل و مصداق واقعي يک معلم انسان ساز است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ضمن اشاره به برخي ويژگي هاي ممتاز شخصيتي استاد شهيد مرتضي مطهري تصريح کرد: طول عمر و حيات پربرکت اين استاد وارسته و ارزشمند برمدار ارزش و کرامت هاي انساني و اسلامي سپري شد و اينگونه بود که ايشان را براي هميشه در تاريخ انقلاب اسلامي جاودانه ساخت.

وی در ادامه سخنانش، افکار انديشمند و متفکر شهيد مرتضي مطهري را برخاسته از روحيه انقلابي اين شهيد گرانقدر دانست و اظهار داشت: شهيد مطهري پرچم دار تفکر انقلابي در نظام اسلامي بود و با اين تفکر است که پس از گذشت سال ها از شهادت ايشان، هنوز آثار او داراي تاثيرگذاري عميق است و موجب روشنگري و بصيرت افزايي در حوزه هاي مختلف سياسي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي می شود.

حجت الاسلام شکریان امیری در ادامه ضمن اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در خصوص شاخصه هاي انقلابي گري تصریح کرد: انقلاب اسلامي کانون و مرکز بيداري اسلامي جهان است و از این رو بايد انقلابي گري و روحيه جهادي را در خود تقويت کنيم، چرا که کشور امروز نيازمند اين روحيه در حوزه هاي مختلف به ويژه حوزه مديريتي است.

عضو شوراي فرهنگ عمومي استان، حل معضلات و مشکلات کشور را لازمه مديريت انقلابي و تفکر جهادي در حوزه مديريت دانست و خاطر نشان کرد: حل مشکلات امروز کشور در گرو مديريت انقلابي،  برخاسته از روحيه جهادي است و تفکر انقلابي و مديريت جهادي مي تواند باور به شعار «ما مي توانيم» را در آحاد جامعه تقويت کند .

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پايان برگزاري انتخابات و انتخابات ها را نفس تازه اي در کالبد نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست و تأکيد کرد: انتخابات مظهر نمايش عزت و اقتدار ايران اسلامي است و حضور حداکثري ملت غيور و بصير ايران اسلامي در آن، بار ديگر تجديد بيعت با آرمان هاي متعالي امام روح(ره) و شهيدان انقلاب اسلامي و رهبري عظيم الشأن انقلاب را نشان می دهد.

313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha