سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان

حوزه/ حجت الاسلام شکريان اميري گفت: نخبگان و فرهيختگان حوزه و دانشگاه باید در راستای دعوت ملت بصیر ایران اسلامی به حضور حداکثری و انتخاب اصلح نقش آفريني کنند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام ناصرشکريان اميري، امروز در نخستین گردهمايي مديران، معاونين و  روساي ادارات و نمايندگي هاي تبليغات اسلامي استان در اردوگاه قرآني شهداي چاکسرمحمودآباد، ضمن عرض تبريک بمناسبت فرا رسيدن ماه شعبان المعظم و با تاکيد بر استفاده از شب ها و روزهاي اين ماه عزيز که دروازه ورود به ماه مهماني خدا ماه رمضان است و با اهيمت بر برگزاري اعياد شعبانيه به ويژه جشن ولادت سرور و سالار شهيدان اباعبدالله الحسين (ع)، قمر بني هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد (ع) و جشن نيمه شعبان اظهار داشت: نقش آفريني جامعه فرهيخته حوزوی و دانشگاهي در جهت دعوت به حضور حداکثری و معرفی انتخاب اصلح با توجه به ديدگاه هاي رهبر عظيم الشان انقلاب در خصوص معيارها و ملاک هاي انتخاب اصلح امري ضروري است .

وي در ادامه با اشاره به اينکه آموزه هاي نهضت حضرت سيدالشهداء (ع) اقيانوس بيکران معنويت و کسب معرفت است افزود : تنها راه رستگاري و تعالي انسان در گرو توسل و تمسک به حضرت سيدالشهداء (ع) و اهل بيت عصمت و طهارت است و بايد سبک زندگي ايشان را سرلوحه همه اعمال و رفتار خود قرار دهيم .

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به در پیش بودن اعیاد و جشن ویژه نیمه شعبان تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن اعیاد شعبانیه و جشن ویژه ولادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) باید از تمام ظرفیت های هیئات مذهبی ، کانون مداحان و شاعران آئینی ، فعالان فرهنگی و قرانی استان در جهت بهتر برگزار شدن این مراسم باشکوه استفاده کرد .

حجت الاسلام شکريان اميري با اهميت نقش مديريت انقلابي و جهادي در حوزه هاي مديريتي کشور تصريح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتي، تقويت توليدملي، توجه به کار و سرمايه ايراني و ايجاد اشتغال در کشور در گرو حاکم شدن مديريت جهادي و تفکر انقلابي است .

مديرکل تبليغات اسلامي استان مازندران در ادامه با اشاره به محدود بودن عمر انسان و فرصت خدمتگزاري در نظام مقدس جمهوري اسلامي تاکيد کرد : کار و خدمت بايد براي خدا باشد و اخلاص بايد اولويت همه فعاليت هاي مديريتي مديران و مسئولين اجرايي کشور قرار گيرد تا بهترين ها در حوزه مديريت حاصل شود.

عضو شوراي فرهنگ عمومي مازندران، مديريت انقلابي و جهادي را لازمه پيشرفت و توسعه کشور دانست و خاطر نشان کرد: تاکيد مقام معظم رهبري در سال هاي اخير و توجه معظم له به بخش اقتصاد به ويژه اقتصاد مقاومتي نشان از اهميت اين بخش است و تحقق اين مهم در مديريت جهادي و انقلابي امکان پذير است .

حجت الاسلام شکريان، حضور حداکثري در تمامي انتخابات ها به ويژه انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراي اسلامي شهر و روستا در 29ارديبهشت سال جاري را مايه شرمساري دشمنان مستکبر خواند و اظهار داشت: نخبگان و فرهيختگان حوزه و  دانشگاهي بايد در جهت معرفي اصلح با توجه به ملاک ها و معيارهاي مقام معظم رهبري نقش آفريني کنند تا ايران اسلامي بار ديگر با انتخاب اصلح عزت و عظمت خود را به رخ جهانيان بکشاند .

وی در پایان ضمن تسليت بمناسبت شهادت جمعي از مرزبانان پرسنل کادر و وظيفه نيروي نظامي و انتظامي توسط اشرار  در مرز ميرجاوه، بيان داشت : امروز اقتدار و امنيت نظام مقدس جمهوري اسلامي به برکت خون شهداست و ثمره اين همه جانفشاني ها و ايثارگري ها حفظ انقلاب اسلامي و جايگاه ولايت در کشور است .

گفتني است: اولين گردهمايي مديران، معاونين و روساي ادارات و نمايندگي هاي تبليغات اسلامي مازندران در مجموعه قرآني شهداي چاکسر محمودآباد در حال برگزاري است .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha