جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جامعه الزهرا

حوزه/ مدیر کل روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(س) از برگزاری موفقیت آمیز چهارمین دوره تخصصی هم‌اندیشی و دانش‌افزایی دانش آموختگان بین الملل این موسسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام کیانی، با بیان این مطلب گفت: مراسم پایانی چهارمین دوره تخصصی هم‌اندیشی و دانش‌افزایی دانش آموختگان ، صبح پنج شنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۰، در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(سلام الله علیها) خاطر نشان کرد: سخنران این برنامه، که با حضور طلاب،  اساتید و دانش آموختگان ایرانی و غیر ایرانی جامعه الزهرا(س) برگزار می‌شود؛ حضرت حجت الاسلام و المسلمین قمی، معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری است.

وی با تصریح بر اینکه شرکت‌کنندگان در این دوره تخصصی از دانش‌آموختگان بین الملل جامعه الزهرا(س) بودند؛ ابراز داشت: دانش‌افزایی، هم‌افزایی، هم‌اندیشی و مهارت‌افزایی تبلیغی از جمله اهداف برگزاری این دوره تخصصی بوده است.

حجت الاسلام کیانی اظهار داشت: ۶۰ نفر از دانش آموختگان جامعه الزهرا(سلام الله علیها) از ۲۱ کشور دنیا و ۸۰ نفر از دانش آموختگان بین المللیِ ساکن ایران، طی دو هفته، از آموزش‌های تخصصی با محوریت موضوع امامت و مهدویت و با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه، همچون حضرات آیات و حجج اسلام و المسلمین آقایان حائری شیرازی، توکل، قرائتی، رفیعی، فلاح زاده، کلباسی، شمالی و... بهره بردند.

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(سلام الله علیها)، با تصریح بر برگزاری بیش از۷۰ ساعت آموزش تخصصی در این دوره،  دیدار با مراجع عظام تقلید و علما،  برگزاری جلسات درس اخلاق، نشست‌های علمی، جلسات پرسش و پاسخ، کارگاه‌های پاسخ به شبهات، گردهمایی‌های تبادل تجربه، نشست‌های منطقه‌ای، بازدید از مراکز علمی و فرهنگی، دیدار و گفت‌و‌گو با مدیران و مسئولان جامعه الزهرا(س)، برنامه‌های معنوی و زیارتی و فعالیت‌های تفریحی و ورزشی را از دیگر برنامه‌های این دوره بر شمرد.

 

وی با اشاره به ویژه‌برنامه دیدار دانش‌آموختگان بین الملل، با مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اظهار داشت: در پایان این دیدار رهبر معظم انقلاب، کتب تألیفی طلاب دانش‌آموخته را ملاحظه و آنها را مورد تحسین قرار دادند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha