جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون آموزش حوزه علمیه یزد

حوزه / معاون آموزش حوزه علمیه یزد از برگزاری دوره نیمه متمرکز تابستانی در استان خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور در گفتگو با خبرنگار «حوزه» از یزد، از برگزاری دوره نیمه متمرکز تابستانی در استان یزد خبر داد و گفت: به دلیل استفاده بهینه از فرصت تابستان و کم کردن تعطیلات که از دغدغه های مقام معظم رهبری، حوزه استان اقدام به برگزاری دوره نیمه متمرکز تابستانی می کند.

وی با بیان اینکه این دوره به دو صورت ارتقائی و تکمیل نواقصی از ۱۰ خرداد تا ۵ مرداد به مدت 45 روز آموزشی در مدرسه علمیه مصلی برگزار می شود، افزود: طلابی دارای شرایط  می توانند در این دوره شرکت نموده و دروس مورد علاقه را انتخاب و بعد از حضور در کلاس، در پایان دوره در آزمون شرکت نماید.

حجت الاسلام حسینی پور، طلبه فعال در سال تحصیلی 96 – 95، تعهد حضور مستمر در برنامه ها و کلاس های دوره و ارائه معرفی نامه و تأئید اخلاقی از مدیر مدرسه مبدأ به مدیر مدرسه برگزار کننده دوره را از شرایط حضور در این دوره نام برد.

معاون آموزش حوزه علمیه یزد به شرایط ارتقائی این دوره نیز اشاره کرد و افزود: داشتن حداقل انتخاب درس 310 ساعت در هر نیمسال تحصیلی، قبولی در امتحانات نیمسال اول و دوم سال تحصیلی در دروس انتخاب واحد شده و تائید و معرفی مدیر مدرسه مبدأ جهت حضور در دوره ارتقائی از شرایط ارتقائی آن می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طلاب می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به معاونت آموزش استان یزد مراجعه یا با شماره تلفن 36271851 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha