جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام رضا خدادادی

حوزه/ نماینده امور صیانتی حوزه علمیه یزد از برگزاری دوره آموزشی طلاب جدیدالورود در یزد در تاریخ ۲۴ تیرماه سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام رضا خدادادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ با بیان این که پس از پایان آزمون ورودی حوزه  علمیه استان یزد که 27 فروردین ماه  برگزار شد، روز 31 اردیبهشت ماه نتایج آزمون اعلام شد ، گفت: قبولی استان یزد با وجود تاکید بر معدل خوب در سطوح مختلف تحصیلی و بومی سازی، قریب به 60درصد بود.

نماینده امور صیانتی حوزه علمیه یزد خاطر نشان کرد: افراد پذیرفته شده باید با مدارس مربوطه تماس گرفته و مراحل ثبت نام را پیگیری کنند و پس از آن به مرحله مصاحبه راه خواهند یافت که زمان آن 10 لغایت 23 تیرماه خواهد بود.

وبی با اشاره به اینکه پس از انجام مصاحبه و گزینش، از تاریخ 24 تیرماه افراد پذیرفته شده در همان مدارس دوره آموزشی خود را سپری خواهند کرد، افزود: پس از اتمام آموزشی به دوره میثاق طلبگی که از سوی معاونت تهذیب در نظر گرفته شده است، راه می یابند.

نماینده امور صیانتی حوزه علمیه یزد تصریح کرد: پس از انجام این مراحل ، مجموع امتیازات افراد در مراحل مختلف محاسبه خواهد شد و کسانی که موفق به کسب امتیازات لازم شده باشند می توانند از تاریخ یکم شهریورماه به عنوان طلبه به تحصیل علوم دینی بپردازند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha