شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024

مهدویت

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از اعزام بیش از ۳۳۰ مبلغ نیمه شعبان به مناطق مختلف این استان خبر داد.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد از اعزام بیش از ۳۳۰ مبلغ نیمه شعبان به مناطق مختلف لرستان خبر داد و با اشاره به اینکه مبلغان در دو بخش خواهران و برادران در مساجد، حسینیه ها و اماکن تبلیغی  شهری و روستایی به تبیین معارف مهدوی می پردازند، گفت: مبلغان در با بیان ویژگی های منتظران امام عصر (عج) به ترویج فرهنگ مهدوی در جامعه می پردازند.

ویدر ادامه با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت ، افزود: با توجه به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو مبلغان به تبیین و روشنگری و دعوت آحاد ملت برای شرکت در انتخابات خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی اجتماعی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه بیان ویژگی های و شاخصه های انتخاب اصلح از دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از محورهای تبلیغی مبلغان در این ایام است، اظهار کرد: روحانیون با تبیین این ویژگی ها به مردم برای انتخاب اصلح و کارآمد یاری می رسانند.

حجت الاسلام غلامی در پایان گفت: مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی با حضور گسترده و آگاهانه خود تمام توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی خواهند کرد و برگ زرین دیگری به تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی می افزایند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha