جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ملک افضلی

حوزه/ جمعی از علماء و اساتید دانشگاه سلیمانیه عراق از موسسه الحکمه جامعه المصطفی (ص) بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در بازدید  جمعی از علماء و اساتید دانشگاه سلیمانیه عراق  از موسسه الحکمه؛،حجت الاسلام والمسلمین  محسن ملک افضلی رئیس موسسه الحکمه ضمن تبیین اهداف و فعالیت های موسسه به بیان نحوه اجرای دوره های کوتاه مدت برای فراگیران کشورهای مختلف جهان پرداخت  و ابراز داشت: این موسسه به صورت تخصصی  دوره های کوتاه مدت معارف اسلامی  را برای فراگیران سراسر جهان با ادیان و مذاهب گوناگون  برگزار می کند.

حجت الاسلام والمسلمین ملک افضلی، با اشاره به برنامه های آموزشی صورت گرفته در موسسه الحکمه ابراز داشت: دوره های آموزشی صرفا به جلسات آموزشی خلاصه نمی شود، بلکه برنامه های فرهنگی متنوع از جمله بازدید از اماکن مختلف مذهبی و فرهنگی و دیدار با شخصیت های بزرگ دینی برای فراگیران در نظر گرفته می شود.

وی عنوان داشت: این موسسه پذیرای فراگیران از تمامی کشورهای مسلمان می باشد که علوم و معارف اسلامی را بدون تعصب علمی و مذهبی آموزش می بینند و ما خوشحال خواهیم شد میزبان دانشجویان دانشگاه سلیمانیه در قالب دوره های کوتاه مدت باشیم.

لازم به ذکر است: در این بازدید، مهمانان ضمن ارج نهادن به فعالیت های انجام شده در موسسه حکمت، برگسترش و توسعه این گونه فعالیت ها تاکید نمودند و خواهان همکاری های متقابل درخصوص آموزش های کوتاه مدت به فراگیران شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha