جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 افتتاح پروژهای قرآنی به مناسبت نزدیکی ماه مبارک رمضان

حوزه/ دار القرآن الکریم آستان مقدس حسینی، اقدام به افتتاح شعبه دار القرآن در استان بابل و یک مؤسسه تخصصی در زمینه علوم قرآن و حدیث در استان نجف اشرف، کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دار القرآن الکریم وابسته به آستان مقدس حسینی، اقدام به افتتاح شعبه دار القرآن در استان بابل و یک مؤسسه تخصصی در زمینه علوم قرآن و حدیث در استان نجف اشرف، کرد.

این مرکز گفت: افتتاح پروژه های قرآنی در داخل و خارج عراق در راستای طرح گسترش امور قرآنی و تقویت آن در دانشگاه و حوزه انجام می گیرد.

شیخ حسن المنصوری تصریح کرد: مدیریت دار القرآن قصد دارد تا با مؤسسات اکادمیک و دانشگاهی برای دادن مدارک رسمی به فارغ التحصیلان ارتباط داشته باشد.

وی افزود: این موسسه بعد از اعلام افتتاح آن، 27 طلبه از طلاب علوم دینی و حوزه های علمیه و از کشور های مختلف در این مؤسسه شروع به تحصیل کرده اند.

المنصوری ادامه داد: افتتاح شعبه دار القرآن در استان بابل در راستای طرح افتتاح شعبه های این مرکز در استان های عراق انجام گیرد که پیش از این در استان بغداد به اتمام رسیده است.

این مکان را یکی از پزشکان استان بابل جهت نشر فرهنگ قرآنی در این استان، وقف کرده است و کار ساخت آن را تولیت آستان مقدس حسینی به عهده گرفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha