پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 پرچم گنبد حرم امام حسین (ع)

حوزه/ آستان مقدس حسینی از تصمیم خود برای برگزاری "هفته فرهنگی" در شهر "نبطیه" جنوب لبنان خبر داد. قرار است فعالیت های این جشنواره از اول ماه سپتامبر (شهریور) آغاز شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آستان مقدس حسینی از تصمیم خود برای برگزاری "هفته فرهنگی" در شهر "نبطیه" جنوب لبنان خبر داد.

قرار است فعالیت های این جشنواره از اول ماه سپتامبر (شهریور) آغاز شود.

سید جمال الدین شهرستانی از مسئولین آستان حسینی گفت: هماهنگی های لازم با رئیس شهرداری شهرک "نبطیه" برای تعیین مکان برگزاری فعالیت های "هفته فرهنگی" انجام گرفته و با برخی از نهاد ها و شخصیت های فرهنگی، دینی، سیاسی، رسانه ای و اجتماعی لبنان برای مشارکت در فعالیت های هفته فرهنگی بحث و گفتگو شده است.

وی افزود: فعالیت های هفته فرهنگی مشتمل است بر نمایشگاه کتاب، جلسات پژوهشی، گفتگوهای فرهنگی پیرامون شخصیت امام حسین (ع)، واقعه کربلا و ارتباط آن با حوادثی که در کشورهای اسلامی در جریان است.

* پرچم حرم امام حسین (ع) در مرز های فلسطین و لبنان بر افراشته خواهد شد

شهرستانی اشاره کرد: در روز پایانی "هفته فرهنگی" پرچم حرم امام حسین (ع) در تعدادی از مناطق شهرک "نبطیه" و در مرز های فلسطین و لبنان بر افراشته خواهد شد.

به گفته شهرستانی، هدف آستان مقدس حسینی از برگزاری "هفته های فرهنگی"، برقراری ارتباط با دوست داران اهل بیت (علیهم السلام) در سرتاسر دنیاست.  

شایان ذکر است که آستان حسینی پیش از این، در کشور پاکستان جشنواره هفته فرهنگی "نسیم کربلا" را با حضور شخصیت های دینی، سیاسی، اجتماعی و رسانه ای برگزار کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha