شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات، گفت: باید کسی را انتخاب کنیم که با ولایت مداری، به اقتصاد مقاومتی، پیشرفت های علمی، مبارزه با فساد، تبعیض و فقر که دامن مردم ایران را گرفته است، معتقد باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی شب گذشته در جمع نمازگزاران مسجد الزهرا (س) شهرک پردیس کرمانشاه با تاکید بر ضرورت استفاده از فرصت باقی مانده ماه شعبان، گفت: ماه شعبان مقدمه ورود به ضایفت الهی، لذا باید از این فرصت نهایت بهره را ببریم.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در ادامه به گوشه هایی از ظلم هایی که بر ملت ایران رفته است،  اشاره کرد و گفت: 8 سال جنگ تحمیلی در روزهای نخستین انقلاب اسلامی گریبان این نظام نوپا را گرفت و دنیای کفر و استکبار می خواست که انقلاب و کشور را نابود کند، ولی با عنایت الهی و رشادت جوانان عزیز، راه به جایی نبرد.

وی ادامه داد: در فتنه سال 88  عده ای خود فروخته به دنبال از بین بردن انقلاب بودند، که با عنایت الهی، مملکت امام زمان(عج) از خطرها مصون ماند، زیرا دیوار جمهوری اسلامی بر مبنای نه شرقی و نه غربی خشت خشت آن بنا نهاده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به این که در ۳۸ سال گذشته، دشمنان از هر توطئه ای علیه انقلاب و نظام اسلامی کوتاهی نکردند، اظهار کرد: ایران در اوایل انقلاب حتی نمی توانست شیشه نوشابه تولید کند، ولی به برکت همین تحریم ها، پیشرفت های اقتصادی، علمی، نظامی و....در کشور به وجود آمد، به طوری که امروز آمریکا از ترس موشک های ما خواب ندارد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: جوانان و نخبگان  کشور توانستند علی رغم تحریم ها، چرخه تولید سوخت هسته ایی را راه اندازی کنند و دشمنان و بدخواهان از ترس این همه پیشرفت، نخبگان و دانشمندان این مرز و بوم را ترور و به شهادت رساندند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه به مسئله برجام اشاره کرد و با بیان این برخی ها در مقابل آمریکا از خود ضعف نشان می دهند، ابراز داشت: در مسئله برجام ایران به تعهدات خود عمل کرد، اما غربی ها به ویژه آمریکا مجدداً تحریم ها را تشدید کرد، به گونه ای که امکان مبادلات بانکی نیز فراهم نیست.

وی با تاکید بر این که ملت ایران اجازه نمی دهد دشمنان عزت و عظمت کشور را خدشه دار کنند، گفت: ایران اسلامی به برکت خون شهدا و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب با اقتدار به مسیر خود ادامه می دهد، به طوری که اکنون مرزهای دفاع را از مرصاد به سوریه و از هوزه به یمن برده ایم و در جلسه ای انگلیسی ها اعلام کردند که حزب الله لبنان و یمن را نمی توان از بین برد و باید مواظب حزب الله لندن باشیم!!.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات، به ویژگی های کاندیدای اصلح اشاره کرد و گفت: امروز ترس دشمن از حضور ملت در پای صندوق های رای است، لذا باید کسی را انتخاب کنیم که با ولایت مداری، به اقتصاد مقاومتی، پیشرفت های علمی، مبارزه با فساد، تبعیض و فقر که دامن مردم ایران را گرفته است، معتقد باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha