پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انتخابات

حوزه/ هر کس با هر سلیقه ای که در انتخابات شرکت می کند، بی گمان مدافع ایران و حامی نظامی است که خون های مطهر بسیاری برای آن ریخته شده و امروز بی شک موعدِ تجلی دوباره هیبت عظیم ایران اسلامی در چشم جهانیان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، پس از حدود یک ماه حال و هوای انتخاباتی در کشور عزیزمان، بالاخره این آوردگاه مهم ایرانیان به نقطه پایانی خود رسید تا امروز، جمعه 29 اردیبهشت ماه، روز انتخاب بزرگ ملت باشد و فردا و فرداها نیز البته روز احترام به منتخب ملت.

آری، این آدینه بهاری، روز سرنوشت است؛ روزی که یکبار دیگر هیبت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر همگان آشکار می شود و مردم بصیر و حماسه آفرین ایران اسلامی، با رهبر عزیز خود و آرمان های امام و شهدا تجدید عهد و پیمان می کنند.

به لطف الهی از همان دقایق آغازین انتخابات، مردم ما نشان دادند که در بصیرت و حضور در صحنه، یگانه ی دوران خویش هستند چه آن که با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای در درجه اول به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک گفتند؛ رهبری حکیم و با تدبیر که خود در اولین لحظات برگزاری انتخابات با حضور در صندوق رای 110 سیار ، رای خویش را به صندوق انداخته و از همگان خواستند با آگاهی در این انتخابات شرکت نمایند.

علما و مراجع معظم تقلید نیز در همان ساعات آغازین، آرای خود را در صندوق های ویژه سیار انداخته و در سخنان کوتاهی خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت خود در راستای تقویت اسلام، انقلاب و نظام اسلامی شدند.

البته مردم ما نشان داده اند که در هر دوره از انتخابات برای دفاع از نظام اسلامی و پاسداشت امنیت و آرامشی که  با وجود ناامنی های بسیار در کشورهای مجاور و به برکت خون مطهر شهدا در این مُلک و مملکت برقرار است، در صحنه حاضر می شوند، منتهای مراتب این دوره به جهت شرایط خاص جهانی، منطقه ای و ملی می بایست شاهد یک حضور باشکوه تر باشیم؛ حضوری که توام با نشانه های بصیرت ملی باشد و احساس تکلیفی به سان همه سال های حماسه و اقتدار.

در عین حال مردم در قاموس مردم سالاری دینی در برگزیدنِ منتخب خود و نوشتن نام او در برگه رای مختار هستند و در نهایت هر کس که به عنوان رییس جمهور دولت دوازدهم معرفی می شود، مورد احترام همه ایرانیان است و باید او را در انجام وظایفش یاری رساند.

از سویی نباید از یاد ببریم که ما همه اعضای یک خانواده بزرگ به نام ایران اسلامی هستیم با کمیت و کیفیت 80 میلیونی که پس از انتخابات از این حیث می بایست رقابت ها را به رفاقت های ماندگار تبدیل کرد.

در نهایت هم این که می بایست بر این نکته صحه گذاشت و اتفاق نظر داشت که هر چه که هستیم با هر رای و سلیقه و نظری از هر خاستگاه سیاسی و فرهنگی در نهایت ایرانی هستیم و دوستدار نظام اسلامی و مطیع رهبری که حتی دشمنان هم به درایت و فهم و مدیریت بالای او اذعان دارند. مهم این است که به این اصول مشترک در هر شرایطی باور و اعتقاد عمیق داشته باشیم.

سید محمد مهدی موسوی

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha