شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله اعرافی هنگام رای گیری

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه گفت: امروز جشن بزرگ ملت ایران در حال انجام است و همه ما به جهت احساس مسئولیت و اهمیت موضوع با هر سلیقه و انتخابی در آن حضور پیدا می کنیم به طوری که در روز انتخابات رقابت و در فردای آن رفاقت و دوستی داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» آیت الله علیرضا اعرافی با شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا رأی خود را در صندوق انداخت.

مدیر حوزه های علمیه پس از انداختن رای خود در صندوق سیار 548 مستقر در مصلای قدس، اظهار داشت: نتیجه انتخابات هرچه باشد، چیزی جز انتخاب مردم نیست و همه مکلف هستیم از آن تبعیت کنیم، آنچه مهم است، وعده ها و شعارهای انتخاباتی کاندیداها، هم ریاست جمهوری و شورای شهر می باشد که باید نسبت به آن اقدام و عمل داشته باشند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که انتخابات یکی از ارکان اصلی نظام اسلامی می باشد، ادامه داد: حضور گسترده و حماسی مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا، نه تنها نظام اسلامی را بیمه کرده، بلکه موجب ناکامی دشمنان و نقشه های شوم آنها خواهد بود.

آیت الله اعرافی با بیان این که برای تعالی کشور کاری جز رفاقت نداریم، تصریح کرد: پیروی و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید و همچنین توجه به آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب، می تواند کشور را رو به جلو حرکت دهد و البته کاندیداها بدانند، ملت و رهبری مطالبه گر هستند، لذا باید به وعده های خود، در عمل اقدام کنند.

عضو جامعه مدرسین ادامه داد: آنچه امروز به عنوان حماسه ملی رقم خورده است، نتیجه مقاومت عزت و عظمت ملت می باشد، ما دراین راه خون های زیادی داده ایم، لذا باید با انتخاب اصلح خود، خون آنها را صیانت کنیم.

خاطرنشان می شود:انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح امروز آغازشده و مردم از نخستین ساعات پای صندوق‌های اخذ رأی حضور پیدا کردند.

17/313

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha