جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله نمازی-امام جمعه کاشان

حوزه/ امام جمعه کاشان، حضور پرشور مردم درانتخابات را موجب عصبانیت دشمن دانست و گفت: از آغاز انقلاب تاکنون، دشمنان به دلیل بصیرت و آگاهی ملت ایران نتوانسته اند مردم را از ولایت جدا کنند از این به بعد هم به اهداف شوم خود نمی سند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی، در نخستین ساعت آغاز انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، رأی خود را به صندوق 190 سیار کاشان انداخت.

عضو جامعه مدرسین حوزه با دعوت از ملت بزرگ ایران برای حضور باشکوه در پای صندوق های رأی، گفت: انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای شهر وروستا براساس فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، روز جشن وسرور ملت ایران است و مردم با حضور در انتخابات امروز، حماسه دیگری را در تاریخ  انقلاب اسلامی خلق خواهند کرد.

عضو خبرگان رهبری، با تاکید بر اینکه ملت ایران با حفظ وحدت، صمیمیت و برداری و با حضور پرشور خود در انتخابات، دشمنان  اسلام را سرجایشان خواهند نشاند و آنها را از توطئه هایشان پشیمان خواهند کرد، افزود: همان طورکه ملت ایران دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستاد، امروز هم با حضور پرشور امروز خود دراین انتخابات موجبات یاس وناامیدی دشمنان را رقم خواهند زد.

نماینده ولی فقیه در کاشان، حضور پرشور مردم در انتخابات را موجب عصبانیت و ناراحتی دشمن دانست و گفت: از آغاز انقلاب تاکنون، دشمنان به دلیل بصیرت و آگاهی ملت ایران نتوانسته اند مردم را از ولایت جدا کنند ازاین به بعد هم نخواهند توانست به اهداف شوم خود برسند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha