جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدحبیب الله موسوی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: در این دوره از انتخابات همانند ادوار گذشته، ملت ایران احساس وظیفه و مسئولیت خود در قبال آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری را به خوبی درک کرده و با تشکیل صفوف منسجم، آرا خود را به صندوق های رای می اندازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی، به همراه جمعی از معاونین و اساتید حوزه علمیه کرمانشاه، صبح امروز با حضور در پای صندوق های اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، آرا خود را به صندوق ها انداختند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در این حاشیه شرکت در انتخابات، به خبرنگار حوزه گفت: امروز پیش از آغاز رای گیری شاهد حضور گسترده و تاریخی مردم شهیدپرور و انقلابی کرمانشاه در محل های تعیین شده اخذ رای بودیم.

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات همانند ادوار گذشته، ملت ایران احساس وظیفه و مسئولیت خود در قبال آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری را به خوبی درک کرده و با تشکیل صفوف منسجم، آرا خود را به صندوق های رای می اندازند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی، حضور روحانیون و طلاب را از صحنه های این جشن و حماسه ملی عنوان کرد و گفت: روحانیون و طلاب همراه با دیگر اقشار ملت ایران اسلامی با آرا خود، برگ زرینی در تاریخ پر افتخار این میهن بزرگ آفریدند و نشان دادند که همواره همراه و هم دوش مردم از انقلاب و نظام صیانت می کنند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان گفت: امیدوارم مردم با بصیرت و انقلابی شخصی را انتخاب کنند که همسو با فرامین مقام معظم رهبری، انقلابی، ولایتمدار و دارای روحیه دشمن ستیزی باشد و برای سربلندی ایرانی مقتدر و مستقل از هیچ کوششی دریغ نورزد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha