جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 آیت الله نمازی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به این که متاسفانه رفتار برخی مسئولان در شان آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی نیست، گفت: در شان امت انقلابی ایران نیست که مسئولان درگیر نزاع ها در حوزه های سیاسی، مدیریتی و پست های زودگذر شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان که در فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری این شهر برگزارشد، با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، وضعیت کنونی کشور را در شان منتظران مهدوی ندانست و گفت: متاسفانه عده ای فراموش کردند ما که بودیم، کجا بودیم و به کجا می رویم و رفتاری در شان آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی ندارند.

جمهوری اسلامی، الگو و نسخه بدل حکومت ولی عصر (عج)
وی، با تاکید بر این که معمار کبیر انقلاب اسلامی، این نظام را برگرفته از کتاب، سنت، وحی و سیره نبوی، به عنوان الگو و نسخه بدل حکومت ولی عصر(عج) محقق کرد، افزود: هدف امام راحل از تحقق انقلاب اسلامی الگوسازی قبل از حکمت امام زمان(عجل الله تعالی و فرجه الشریف) است.

به گفته،  عضو خبرگان رهبری، رسالت مسوولان ما بر این اساس و توجه به منش منتظران واقعی ظهور در رفتار، گفتار، کردار، روش و تامین امر معیشت و زندگی سنگین است

امام جمعه کاشان، با تاکید بر تدبیر لازم برای مدیریت نظام اسلامی خاطرنشان کرد: همه باید بدانیم نکته هدف آخرت است و همه ما رفتنی هستیم، همان طور که نسل اول انقلاب به شهادت رسیدند، ما هم خواهیم رفت و باید در برابر کار و عمل خود در این نظام جوابگو باشیم.  

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر تلاش در راستای الگوگیری از حکومت مهدوی در رفتار فردی،  اجتماعی اجرایی، اداری و مدیریت اجتماعی افزود: التزام به خصایص دولت کریمه برای همه مدیران و مسئولان ضروری است.

التزام  مدیران به خصوصیات دولت کریمه براساس دیگاه اسلام

آیت الله نمازی در ادامه با تاکید بر التزام مدیران به خصوصیات دولت کریمه بر اساس دیدگاه اسلام، افزود: دولتی که عامل و علت عزت و اقتدار اسلام و مسلمانان است، دولتی که عامل ذلت فرهنگ و تفاخر منافقین در افکار عمومی نشود، عمل به اهداف اسلام در اعمال مردان و زنان و دعوت همگان به توحید و نبوت و ولایت در خدمت از جمله خصوصیات دولت کریمه برای مسئولان و مدیران است.

عضو خبرگان رهبری، با اشاره به فضایل عظیم الشان ماه پربرکت شعبان المعظم و استفاده از ظرفیت معنوی کثیر این ماه، به ویژه شب نیمه شعبان و درک احیای این شب نورانی و بی نظیر، گفت: انتظار می رود با یاری حضرت ولی عصر ارواحناله الفداه بتوانیم از منتظران واقعی باشیم.

آیت‌الله نمازی، در پایان با اشاره به این که افضل اعمال انتظار فرج است، افزود: متاسفانه عده ای درگیر منازعات سیاسی، نزاع های انتخاباتی و دعواهای مدیریت اجرایی شهری اعم از شورا و شهرداری ها هستند.

وی، پست و مقام را در دنیا زود گذر دانست و گفت : در شان امت انقلابی ایران نیست که مسئولان درگیر نزاع ها در حوزه های سیاسی، مدیریتی و پست های زودگذر شوند.

امام جمعه کاشان عملکرد جناح ها، گروه ها و تشکل های سیاسی را به عنوان بازوان توانای نظام اسلامی در سایه اخلاص و دلسوزی خواستار شد و تصریح کرد: وقتی ما برای خداوند سبحان کار کنیم، پروردگار هم بر اساس سنت الهی و وعده ای که داده، ما را یاری و پیروز می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha