جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نمازی

حوزه/ نماینده ولی فقیه درکاشان از عموم ملت انقلابی ایران دعوت کرد که در روز جمعه، مخلصانه با رفتن به پای صندوق های رای، به کاندیدای اصلح رای دهند تا دشمنان مایوس تر شوند .

آیت الله عبدالنبی نمازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، انتخابات را یک عملیات سیاسیی علیه توطئه ها و تهدیدات استکبارجهانی به ویژه آمریکا وانگلیس دانست و گفت: با توجه به اینکه دشمنان با تحریم های اقتصادی تمام تلاش خود را برای جدایی بین حکومت اسلامی، ولایت و امت اسلامی  و خسته کردن مردم از انقلاب بکار گرفته اند، باید کاملا هوشیار وبیدار باشیم .

عضو خبرگان رهبری، توطئه استبکار علیه انقلاب اسلامی ایران را همانند توطئه کفار و مشرکین در صدر اسلام  دانست و یاد آورشد: حضور تمام عیار ملت ایران در انتخابات، توطئه های دشمنان را خنثی می کند.  

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: براساس فقه سیاسی اسلام شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح برای کسانی که واجد شرایط رای دادن می باشند، یک وظیفه سیاسی والهی است .

امام جمعه کاشان، هر رای به کاندیدای اصلح را سیلی محکمی به دشمن دانست و از عموم ملت  انقلابی ایران دعوت کرد که در روز جمعه، مخلصانه با رفتن به پای صندوق های رای، به کاندیدای اصلح رای دهند تا دشمنان مایوس تر شوند .

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha