جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد- امام جمعه اصفهان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در اصفهان بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: همگان باید در برگزاری انتخاباتی آرام و مطمئن تلاش کنند و نگذارند، شیطنت های دشمنان، همبستگی آنها را خدشه دار کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان ، در پیامی، از شور و هیجانی که در کشور به واسطه برگزاری انتخابات به وجود آمده ابراز خرسندی کرد و گفت: مردم ایران اسلامی با حضور پای صندوقهای رأی به مردم دنیا اعلام می کنند، که علی رغم گذشت ۳۸سال از انقلاب اسلامی ایران هنوز روی آرمان ها و اعتقادات خود استوارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: کشور ما بر اساس جمهوری اسلامی اداره می شود و معنایش این است که کارگزاران نظام به وسیله اکثریت مردم انتخاب می شوند.

مدیر حوزه علمیه اصفهان با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات، واجب اجتماعی است، خاطر نشان کرد: از نظر برخی مراجع، شرکت در انتخابات نه تنها واجب اخلاقی و اجتماعی است، بلکه یک واجب شرعی است.

آیت الله طباطبایی نژاد، با تاکید بر این که حضور در انتخابات دلیلی بر متمدن بودن مردم است، تصریح کرد: مردم با حضور با شکوه خود قدرتشان را به رخ جهانیان می کشانند و نشان می دهند دلبسته به اسلام و حکومت اسلامی هستند و حاکمان را امین خود می دانند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به این که علی رغم مدعیان جهانی دموکراسی، بهترین دموکراسی اسلامی در طول تاریخ، در ایران برقرار است، تأکید کرد: مردم باید همه تلاش خود را در انتخاب فرد اصلح به کار برند، چرا که شهر و کشور خود را به آنها می سپارند و اگر در انتخاب اصلح اشتباه کنند، به خود و کشور خیانت کرده اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: همگان باید در برگزاری انتخاباتی آرام و مطمئن تلاش کنند و نگذارند، شیطنت های دشمنان، همبستگی آنها را خدشه دار کند.

مدیر حوزه علمیه اصفهان در پایان ضمن تأکید بر حفظ احترام متقابل طرفداران هر نامزد، خاطرنشان کرد: اسم هر کسی که روز شنبه از صندوق های رأی خارج شد، به عنوان رئیس جمهور همه مردم ایران است و باید برای آبادانی این کشور تلاش کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha