پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
انتخابات

حوزه/ معاون حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: امروز نظام ما در اوج عظمت، استقلال و آزادی قرار دارد و به‌طورقطع این امر مطلوب دشمنان نیست و از هر فرصتی برای ضربه زدن به آن استفاده خواهند کرد.

حجت‌الاسلام علیرضا عبدی فام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به معیارهای انتخاب اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری، اظهار داشت: درد مردم را دانستن، با مردم یگانه و صمیمى بودن، از فساد دور بودن، دنبال اشرافی گری نبودن، پایبندى به اسلام، عدالت محوری، پایبندى به منافع ملى و دردشناس نسبت به نیازهاى مردم را داشتن ازجمله ویژگی‌های انتخاب اصلح از منظر مقام معظم رهبری هستند.

وی افزود: انتخاب صحیح و اصلح از مهم‌ترین رسالت‌های ملت ایران محسوب می‌شود، چراکه رشد و توسعه کشور وابسته به همین رأی‌هایی است که مردم در صندوق‌ها می‌اندازند و امیدواریم نسل جوان با آگاهی کامل، صالحین و اصلحین را برای این دوره انتخابات برگزینند، چراکه روز انتخابات، روز سرنوشت سازی برای نظام است.

معاون حوزه علمیه آذربایجان غربی  تصریح کرد: امروز نظام ما در اوج عظمت، استقلال و آزادی قرار دارد و به‌طورقطع این امر مطلوب دشمنان نیست و از هر فرصتی برای ضربه زدن به آن استفاده خواهند کرد.

وی ادامه داد:  برگزاری انتخابات یکی از عرصه‌هایی است که دشمنان به آن چشم دوخته‌اند و آن را هدف گرفته‌اند که مردم با حضور حداکثری خود این توطئه‌ها خنثی می‌کنند.

حجت‌الاسلام عبدی فام خاطرنشان کرد: همه اقشار و گروه‌های مهم و مرجع كشور باید تلاش خود را برای حضور حداكثری مردم در انتخابات به‌کارگیرند، اما روحانیت نقش مهم‌تری بر عهده دارد چراکه یكی از گروه‌های مهم و تأثیرگذار جامعه اسلامی بوده و میتواند موجبات حضور حداكثری مردم و همچنین انتخاب اصلح را فراهم كند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha