جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انتخابات

حوزه/ حوزه علمیه اصفهان اعلام کرد: آن چیزی که مهم است ابتدا حضورچشمگیر ملی و مردمی و دوم با بصیرت سیاسی است که این امر با توجه به شرایط و وضعیت فعلی جامعه، انتخاب اصلح را به همراه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان در بیانیه ای با دعوت از ملت انقلابی برای حضور پرشور در انتخابات، تصریح کرد: حماسه سیاسی انتخابات 29 اردیبهشت 1396 درتاریخ معاصرجمهوری اسلامی ایران نقطه عطفی است .

در این بیانیه آمده است: شرایط خاورمیانه و کشورهای اسلامی و جهان غرب و شرق به گونه ای است که حکایت جدی از رویارویی اردوگاه بزرگ اسلام با جهان غرب وشرق دارد ؛ بخصوص اردوگاه استکبارجهانی وصهیونیست است.

در ادامه بیانیه یادآور شده  است: مقام معظم رهبری درتاریخ بیست وهفتم اردیبهشت فرمودند «بحمدالله شور و شوق انتخابات در سرتاسر کشور در مردم هست؛ مردم خودشان را دارند آماده می کنند. خب این خیلی مهم است؛ این درخشش ملّت ایران در یک حماسه‌ی بزرگ دیگر است. هرکدام از این انتخابات‌ها که شما در آنها شرکت می کنید، یک حماسه است، یک حرکت عظیم مردمی است که جلوی چشمهای مردم دنیا قرار می گیرد؛ عزّت ملّت را بالا میبرد، قدرت ملّی را افزایش می دهد».

حوزه علمیه اصفهان عنوان کرده است: آن چیزی که مهم است ابتدا حضور چشمگیر ملی و مردمی و دوم با بصیرت سیاسی است که این امر با توجه به شرایط و وضعیت فعلی جامعه، انتخاب اصلح را به همراه داشته باشند، اگرخواستیم ازتنگناهای فرهنگی واقتصادی واجتماعی وسیاسی به خبوبی عبورکنیم باید سعی کنیم بهترین ها را انتخاب کنیم.

حوزه اصفهان از امت خداجوی استان اصفهان که درتمام صحنه های انقلاب اسلامی ایران ممتازبوده اند دعوت می کند که همراه با علما وروحانیت وطلاب درصف یکپارچه حماسه سیاسی استانمان  بپیوندند و با نیت قربه الی الله وادای تکلیف سیاسی به پای صندوقها حاضرشوند ورای خود رابه صندوق بیندازند و بدانند که هر رای که به صندوق انداخته می شود تیری ازطرف خیمگاه اسلام به طرف دشمنان اسلام است و همچنین باعث تقویت رئیس دولتی است که به رئیس جمهوری انتخاب می شود.

در این بیانیه تاکید شده است: از منظر منطقه ای، رای دادن به شوراهای اسلامی و نیز سبب پیشرفت و توسعه همه جانبه فرهنگی ؛ اجتماعی ؛ اقتصادی ؛ سیاسی وتفریحی شهرمان و روستایمان خواهد شد. امید است با این قدم سیاسی دل رهبرمان و شهدا و امام شهدا راخوشحال کنیم و به وظیفه مان عمل کرده باشیم.

حوزه علمیه اصفهان در پایان این بیانیه آورده است: ملاک ها وانتخاب کاندیدای اصلح همان چیزهائی است که دربیانات مکرر رهبرانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خامنه ای دامة برکاته آمده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha