جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله حائری شیرازی

حوزه/ کاندیداهای انتخابات، تنها به دنبال برنده شدن نباشند؛ بلکه رعایت اخلاق انتخاباتی و پذیرش نتایج آراء مردم از نکات بسیار مهم در این زمینه است که باید از سوی همه رعایت شود.

آیت الله حائری شیرازی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به انتخابات روز جمعه ریاست جمهوری و شوراها گفت: همه ما معتقدیم، جایگاه ریاست جمهوری بسیار حساس و مهم است و تصمیمات به موقع، تیز بینانه، آگاهانه و عاقلانه  مردم می تواند نظام و کشور را از همه لحاظ به پیشرفت برساند.

این استاد حوزه عنوان کرد: یکی از نکاتی که لازم است مردم در  انتخاب خود به آن توجه داشته باشند، التزام رفتار عملی،حفظ منافع کشور، نظام،انقلاب و ولایت پذیری است.

وی اظهار داشت: لازم است، دغدغه رئیس جمهور آینده این باشد، تیمی که عهده دار منافع و اداره کشور، نظام و انقلاب می شود، از برترین نفرات انتخاب شوند و برای عزت جامعه و کشور همه تلاش خود را بکار گیرند.

 آیت الله حائری شیرازی گفت: کاندیداهای  انتخابات، تنها به دنبال برنده شدن نباشند؛ بلکه  رعایت اخلاق انتخاباتی و پذیرش نتایج آراء مردم از نکات بسیار مهم در این زمینه است که باید از سوی همه رعایت شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha