چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام حسین کوثری-امام جمعه شیروان

حوزه/ استكبار جهانی به‌خصوص آمریكا منتظر سنجش حضور مردم در این دوره از انتخابات و میزان وفاداری آن‌ها به‌ نظام اسلامی هستند، بنابراین مشاركت بالا و گسترده در انتخابات باعث می‌شود دشمنان نظام اسلامی مأیوس شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین کوثری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی،  ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده در تعیین سرنوشت خودشان اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در این دو انتخابات می‌تواند بر قدرت کشور در عرصه بین‌المللی تأثیر بسزایی داشته باشد و به همین سبب میزان مشارکت حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینكه انتخابات صحیح با مشارکت همگانی عامل پایداری انقلاب اسلامی است، افزود:‌ همه افراد و گروه‌ها باید در پای صندوق‌های رأی حضور یافته و در انتخابات شرکت کنند زیرا حضور در این انتخابات به ایران اسلامی، جامعه آینده و فردای ملت ما باز می‌گردد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای انتخابات ایران اسلامی گفت: دشمنان تمام توان خود را برای خدشه واردکردن به انتخابات این دوره ریاست جمهوری و شوراها با هدف مشروعیت زدایی از نظام، بی‌اعتبار سازی نتایج انتخابات، زیرسؤال بردن سلامت فضای انتخاباتی و ناکارآمدی مسئولان اجرای این رخداد عظیم بکار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: استكبار جهانی به‌خصوص آمریكا منتظر سنجش حضور مردم در این دوره از انتخابات و میزان وفاداری آن‌ها به‌ نظام اسلامی هستند، بنابراین مشاركت بالا و گسترده در انتخابات باعث می‌شود دشمنان نظام اسلامی مأیوس شوند.

امام‌جمعه شهرستان شیروان گفت: حضور میلیونی ملت ایران در پای صندوق‌های اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان داخلی و خارجی خواهد بود.

وی تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی در برهه‌های مختلف ازجمله انتخابات با حضور میلیونی ملت ایران در پای صندوق‌های رأی به‌خوبی توانسته مشروعیت و مقبولیت مردمی خود را به رخ بدخواهان نظام و مستکبران جهان بکشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کوثری با اشاره به اینکه انتخابات جزء لاینفک زندگی فردی و اجتماعی انسان است، افزود: خداوند به انسان قوه ادراک داده، بنابراین انتخاب‌گری از ویژگی‌های مردم است. 

وی با بیان اینکه روز انتخابات روز سرنوشت سازی است و هم‌اکنون شور و نشاط خاصی در جامعه به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: در روز انتخابات مردم با انگشت سبابه خود دشمن را کور می‌کنند و تمامی نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب خواهند کرد. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha